Niezależny operator pocztowo-kurierski InPost, został wyróżniony w VI edycji konkursu Golden Arrow 2011, w kategorii „Open”. Spółkę doceniono za niestandardową kampanię InPost LOVE marketingu bezpośredniego, realizowaną w lutym 2011 roku.
Kampania oparta była na pozytywnym przekazie, budowanym dzięki „Zestawowi do pielęgnacji dobrych znajomości”. Dołączany był on do życzeń przesyłanych przez użytkowników Facebooka, z wykorzystaniem dedykowanej aplikacji Power Post. Dzięki niestandardowym rozwiązaniom, akcja osiągnęła rewelacyjny poziom 81% efektywności w zakresie pozyskania nowych klientów, którzy na zaproszenie znajomych wybrali swój Paczkomat, zarejestrowali się w systemie i odebrali "Zestaw do pielęgnacji dobrych znajomości".Poza ociepleniem wizerunku marki firmy celem tej kampanii było wzbudzenie zainteresowania usługą Paczkomaty wśród grupy młodych osób, aktywnie korzystających z Internetu i robiących zakupy w „sieci”. W efekcie firma pozyskała niemal 3 razy więcej nowych użytkowników Paczkomatów niż zakładano w fazie koncepcyjnej projektu. Akcja przyczyniła się także pośrednio do rozpropagowania usługi opartej na technologii poczty hybrydowej.
(źr. InPost)