Konto pracodawcy

200 miejsc pracy w łódzkim oddziale Voice Contact Center

Firma Voice Contact Center otworzyła nowe centrum operacyjne w Łodzi, w którym docelowo chce zatrudnić 300 osób. Obecnie pracuje tam ponad 100 osób. W łódzkim oddziale realizowane są  działania sprzedażowe dla klientów z branży finansowej oraz telekomunikacyjnej

Celem rozwoju nowego centrum VCC jest ustabilizowanie zespołu, podniesienie jego kompetencji oraz sukcesywny i kontrolowany rozwój skali prowadzonych kampanii telemarketingowych. Zarząd spółki zakłada trzykrotny wzrost wyników sprzedaży nowego oddziału przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej jakości świadczonych usług.

- Łódź, jako jedne z nielicznych miast w Polsce, spełnia wszystkie postawione przez nas wymagania dotyczące realizacji projektów z branży outsourcingu usług contact center. Jest to przede wszystkim prężny ośrodek akademicki, dzięki któremu mamy duże możliwości pozyskiwania nowych pracowników z pożądanymi przez nas kompetencjami. – powiedział Adam Kotrych, prezes zarządu Voice Contact Center.

Siedziba łódzkiego oddziału firmy mieści się w zrewitalizowanym kompleksie Przędzalni Braci Muehle. Pomieszczenia zostały w pełni przystosowane i wyposażone w urządzenia niezbędne do pracy konsultantów. Zastosowane przez firmę rozwiązania IT - oparte na środowisku terminalowym oraz VMware (udostępniania wirtualnych systemów operacyjnych) – pozwalają na zdalny dostęp do aktualnych zasobów znajdujących się w siedzibie głównej.
Część pracowników tam zatrudnionych pochodzi z warszawskiego centrum operacyjnego.
- Polityka pracownicza naszej firmy zakłada budowanie średniej i wyższej kadry menedżerskiej w wyniku awansów wewnętrznych, stąd też wszystkie kluczowe osoby w spółce zaczynały swoją karierę od stanowiska konsultanta telefonicznego. Chcemy kontynuować ten trend i dlatego do łódzkiego oddziału Voice Contact Center w ramach awansu skierowaliśmy wyróżniających się pracowników. W miarę rozwoju firmy będziemy promować najlepszych, bez względu na to, w jakiej lokalizacji pracują. – zapewnia Adam Kotrych.
Spółka wchodzi w skład Grupy Outsourcing Experts, świadcząca usługi z zakresu call i contact center.
(źr. Outsorcing Experts/Voice Contact Center)

kobiety w logistyce
Różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w Polsce sięgają prawie 20 proc.
Odkrywamy „Źródła Logistyki” – relacja z 7. Forum Kobiet w Logistyce!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Zmiany w prawie - czy leasing będzie nadal się opłacał?
Jak wdrożyć dostawy w strategii PULL?
Zwierasz umowę ubezpieczeniową - poznaj najważniejsze pojecia i definicje!
Jak działa zrównoważony transport w Carlsberg Polska?
Kiedy opłaca się kupować wózki widłowe zaprojektowane „na miarę”?
Czas pracy kierowcy zawodowego w porze nocnej
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Afryka szansą dla polskich eksporterów - jak bezpiecznie prowadzić ekspansję?
Zawirowania polityczne na świecie a działania inwestorów
Przewoźnicy optymistycznie patrzą w przyszłość, ale wyzwań nie brakuje
Czego szukają pracownicy fizyczni i czego oczekują od pracodawców?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Optifuel Lab 3 – Renault Trucks znalazło sposób na superoszczędny silnik
Port Gdańsk zyskał nową trasę żeglugową do/z Danii oraz zachodniej i północne ...
Najlepsze biuro w magazynie w Polsce należy do Drabest
Dachser osiągnął najwyższy poziom zatrudnienia w swojej historii
Czwarty prom Stena Line wchodzi na trasę Gdynia - Karlskrona
DPD Polska sponsorem drużyny siatkarskiej kobiet
Stokrotka rozwija logistykę
Prologis buduje swój pierwszy park logistyczny w Łodzi
Jungheinrich Polska w nowej siedzibie - Astrum Business Park
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC