Konto pracodawcy

200 miejsc pracy w łódzkim oddziale Voice Contact Center

Firma Voice Contact Center otworzyła nowe centrum operacyjne w Łodzi, w którym docelowo chce zatrudnić 300 osób. Obecnie pracuje tam ponad 100 osób. W łódzkim oddziale realizowane są  działania sprzedażowe dla klientów z branży finansowej oraz telekomunikacyjnej

Celem rozwoju nowego centrum VCC jest ustabilizowanie zespołu, podniesienie jego kompetencji oraz sukcesywny i kontrolowany rozwój skali prowadzonych kampanii telemarketingowych. Zarząd spółki zakłada trzykrotny wzrost wyników sprzedaży nowego oddziału przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej jakości świadczonych usług.

- Łódź, jako jedne z nielicznych miast w Polsce, spełnia wszystkie postawione przez nas wymagania dotyczące realizacji projektów z branży outsourcingu usług contact center. Jest to przede wszystkim prężny ośrodek akademicki, dzięki któremu mamy duże możliwości pozyskiwania nowych pracowników z pożądanymi przez nas kompetencjami. – powiedział Adam Kotrych, prezes zarządu Voice Contact Center.

Siedziba łódzkiego oddziału firmy mieści się w zrewitalizowanym kompleksie Przędzalni Braci Muehle. Pomieszczenia zostały w pełni przystosowane i wyposażone w urządzenia niezbędne do pracy konsultantów. Zastosowane przez firmę rozwiązania IT - oparte na środowisku terminalowym oraz VMware (udostępniania wirtualnych systemów operacyjnych) – pozwalają na zdalny dostęp do aktualnych zasobów znajdujących się w siedzibie głównej.
Część pracowników tam zatrudnionych pochodzi z warszawskiego centrum operacyjnego.
- Polityka pracownicza naszej firmy zakłada budowanie średniej i wyższej kadry menedżerskiej w wyniku awansów wewnętrznych, stąd też wszystkie kluczowe osoby w spółce zaczynały swoją karierę od stanowiska konsultanta telefonicznego. Chcemy kontynuować ten trend i dlatego do łódzkiego oddziału Voice Contact Center w ramach awansu skierowaliśmy wyróżniających się pracowników. W miarę rozwoju firmy będziemy promować najlepszych, bez względu na to, w jakiej lokalizacji pracują. – zapewnia Adam Kotrych.
Spółka wchodzi w skład Grupy Outsourcing Experts, świadcząca usługi z zakresu call i contact center.
(źr. Outsorcing Experts/Voice Contact Center)

kobiety w logistyce
Kobiety w zarządach firm - perspektywa globalna
Różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w Polsce sięgają prawie 20 proc.
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Jak sprawdzić brokera usług kurierskich i nie stracić na paczkach?
Co nas czeka w cyberbezpieczeństwie w 2019 roku?
Czy można i czy warto pożyczać licencję transportową?
Jak rozwiązać problem z brakiem rąk do pracy w branży TSL?
Inteligentne tachografy – co zmienią w pracy kierowcy?
Stan opon a bezpieczeństwo drogowe
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Zmiany w polisach OC, jak wpłynie to na ceny?
Polska jedną strefą inwestycyjną – jak zadziała w praktyce?
Jak zmiany klimatyczne decydują o zmianach na rynku nieruchomości logistycznych?
Znaczne spowolnienie tempa wzrostu e-handlu – czeka nas kolejna zmiana w sprzedaży towarów?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Volvo Trucks w kampanii “Strażacy – dziękujemy”!
Centralny Port Komunikacyjny rozpoczął działalność – znany jest już skład za ...
Igor Reguski dyrektorem powierzchni logistycznych w BNP Paribas Real Estate
Axell stawia w Polsce na usługi magazynowe
Agility Logistics rozwija usługi dla branży kosmetycznej i perfumeryjnej
OT Logistics podsumował sezon żeglugowy 2018 na Kanale Gliwickim i Odrze
150 miejsc pracy w nowym magazynie ID Logistics w Woli Bykowskiej
CEVA wykonała pierwszy transport drogowy z Chin do Europy na karnecie TIR
Nowa siedziba szczecińskiego oddziału Rohlig Suus Logistics
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC