DSV Air & Sea, operator transportu lotniczego i morskiego, został nagrodzony przez General Motors tytułem Dostawcy Roku 2010. Nagroda została przyznana za ponadprzeciętną jakość świadczonych usług i zaangażowanie we współpracę z motoryzacyjnym gigantem.
W obsługę General Motors zaangażowane są dwie spółki operatora. DSV Road odpowiada za załadunki i transport części motoryzacyjnych z fabryk GM w Europie do centrum przeładunkowego w porcie Bremen, gdzie czterdziestoosobowy zespół pracowników Air & Sea zajmuje się kompletną obsługą zamówień, wysyłaniem ładunków do odbiorców na całym świecie i bieżącym aktualizowaniem danych w systemie informatycznym GM. Na uwagę zasługuje model współpracy w Stanach Zjednoczonych. W siedzibie GM w Ohio funkcjonuje Centrum Ruchu Międzynarodowego – jedenastu pracowników DSV, którzy tygodniowo zarządzają 20 tys. zamówień na części zamienne z katalogu obejmującego ponad 6 tys. elementów. Każde zlecenie jest wprowadzane do systemu pozwalającego na bieżąco informować klientów o statusie realizacji zlecenia. Dla wielu kluczowych odbiorców z Bliskiego Wschodu, Chin czy Meksyku to właśnie zespół oddelegowanych do General Motors pracowników DSV jest pierwszym punktem kontaktu.
W Polsce General Motors obsługiwany jest przez oddział DSV Air & Sea w Krakowie-Balicach.
(źr. DSV)
wszystko o rynku usług i pracy w logistyce