Podwójne zwycięstwo polskiego operatora pocztowego InPost w międzynarodowym konkursie World Mail Awards, który po raz kolejny zwyciężył w międzynarodowym konkursie World Mail Awards. Spółka została niekwestionowanym liderem aż w dwóch kategoriach: E-commerce oraz Innowacje, wygrywając tym samym z takimi międzynarodowymi firmami, jak: Post Danmark, Sweden Post, Neopost oraz Pos Malaysia. Dzięki ubiegłorocznej nagrodzie w obszarze: Wzrost, InPost może poszczycić się już zdobyciem trzech zwycięskich tytułów w znaczących dla branży pocztowej kategoriach konkursowych. Uroczysta gala wieńcząca 12. edycję World Mail Awards 2011 odbyła się 17 maja w Brukseli.
InPost – w ramach World Mail Awards 2011 – został doceniony przez światowej sławy ekspertów między innymi za kreowanie trendów na polskim rynku pocztowym oraz wdrażanie innowacyjnych narzędzi i rozwiązań w tym obszarze. Spółkę wyróżniono również za działalność biznesową w sektorze e-commerce oraz ponadstandardową aktywność z wykorzystaniem potencjału mediów społecznościowych w realizowanej strategii rynkowej i budowaniu trwałych relacji z klientami.
InPost od początku działalności z sukcesem wprowadza nowatorskie rozwiązania, niedostępne dotychczas na polskim rynku pocztowo-kurierskim oraz globalnie działającej branży e-commerce i social shopping. Produkty i usługi InPost – między innymi te nagrodzone w World Mail Awards – spełniają standardy innowacyjności, dzięki ich nieszablonowości, kreatywnym pomysłom biznesowym i skutecznemu wyprzedzaniu trendów obserwowanych na światowych rynkach. Jury wysoko oceniło także pełne wykorzystanie przez InPost potencjału mediów społecznościowych, zarówno w promowaniu produktów i usług, jak i w kontaktach z klientami. Nie bez powodu Puls Biznesu okrzyknął profil Paczkomaty 24/7 jako najpopularniejszą stronę firmową na Facebooku. Dzięki przemyślanej strategii komunikacji i kreatywnym kampaniom promocyjnym Paczkomaty – co jest fenomenem w odniesieniu do korporacyjnych profili – stale utrzymują liczbę fanów na rekordowym poziomie, sięgającym 200 tysięcy zwolenników.
InPost aktywnie uczestniczy w tworzeniu globalnego rynku usług pocztowych, dlatego jego przedstawiciele wzięli m.in. udział w konferencji World Mail & Express Europe, która odbywa się w połączeniu z Galą World Mail Awards.
(źr. Grupa Integer.pl:, www.inpost.pl)