Dodaj ogłoszenie o pracy


Jak skutecznie „sprzedać” logistykę – we własnej organizacji i u klienta?

Jeśli jesteś menadżerem logistyki w firmie produkcyjnej lub handlowej, a:
•    logistyka w twojej firmie jest traktowana jak „zło konieczne” i jako koszt,
•    czujesz się niezrozumiany przez zarząd firmy i nie możesz znaleźć „wspólnego języka” z zarządem,
•    chcesz zwiększyć skuteczność w pozyskaniu dodatkowych budżetów na logistykę,
•    chcesz wzmocnić swoją pozycję w firmie,

Jeśli zajmujesz się sprzedażą usług logistycznych, a:
•    masz wrażenie, że dla klienta liczy się tylko cena,
•    nie wiesz, w jaki sposób argumentować dobrą jakość,
•    chcesz lepiej zrozumieć swojego klienta i zyskać miano doradcy,

to koniecznie zgłoś się na nasze szkolenie!

Podczas szkolenia dowiesz się jak procesy logistyczne wpływają na wynik finansowy firm – zarówno Twojej firmy, jak i Twoich klientów. Nauczysz się komunikowania z zarządem, w tym „języka finansowego”, dzięki czemu będziesz w stanie lepiej argumentować i wyjaśniać efekty swojej pracy. Pokażemy Ci, jak wskaźniki operacyjne czy jakościowe wpływają na wynik firmy. Część warsztatowa będzie poświęcona aspektom komunikacji międzyludzkiej ułatwiającym interakcję z decydentami.

Szkolenie adresujemy do:
- Menadżerów logistyki/supply chain/dystrybucji, którzy chcą być bardziej skuteczni w rozmowach z zarządem oraz we współpracy z działami produkcji, sprzedaży, marketingu.

- Menadżerów z branży TSL, tj. menedżerów projektu, doradców klienta, osób zajmujących się sprzedażą usług logistycznych, którzy chcą lepiej poznać logistykę klienta, jego problemy oraz być bardziej skutecznym w prezentowaniu swoich ofert , kalkulacji i negocjacji stawek.

Cena: 790 PLN + VAT za udział jednej osoby,

pobierz FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Termin i miejsce: 23 lipca 2014 r., Warszawa

Zgłoszenia uczestnictwa przyjmujemy do 15 lipca na załączonym formularzu, który należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wszelkich informacji udziela Anna Galewska tel. 603 887 881. Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.


Szkolenie prowadzia Dagmara Głowacka - globalny dyrektor logistyki w firmie Kongsberg Automotive, couch, trener. Odpowiada za procesy logistyczne w zakładach w Szwecji, Słowacji, Niemczech, Francji, Meksyku, Chinach, Indiach. Definiuje politykę logistyczną firmy oraz usprawnia współpracę z innymi działami, tworzy i wdraża standardy logistyczne w podległych zakładach. Z firmą Konsberg związana od 2008r., gdzie zaczynała od stanowiska dyrektora logistyki w oddziale firmy w Polsce. Później awansowała na europejskiego lidera logistyki, po czym objęła stanowisko globalnego dyrektora. Od początku kariery zawodowej związana z logistyką. Zrealizowała kilkadziesiąt projektów logistycznych podczas pracy w spółkach: Faurecia Fotele Samochodowe w Grójcu, CIAT oddział GRYFIT oraz Corning Cable System. Stażystka firmy Reanult i FM Logistic w zakładach we Francji. Absolwentka Politechniki Łódzkiej (kierunek technologia i zarządzanie) a także Ecole Nationale Supérieure des Mines de Nancy (Francja). Ukończyła  Podyplomowe Studium Zarządzania Logistycznego oraz Polsko-francuskie podyplomowe studium zarządzania gospodarką europejską w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

ZAPRASZAMY!

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.