Jeśli jesteś menadżerem logistyki w firmie produkcyjnej lub handlowej, a:
• logistyka w twojej firmie jest traktowana jak „zło konieczne” i jako koszt,
• czujesz się niezrozumiany przez zarząd firmy i nie możesz znaleźć „wspólnego języka” z zarządem,
• chcesz zwiększyć skuteczność w pozyskaniu dodatkowych budżetów na logistykę,
• chcesz wzmocnić swoją pozycję w firmie,
Jeśli zajmujesz się sprzedażą usług logistycznych, a:
• masz wrażenie, że dla klienta liczy się tylko cena,
• nie wiesz, w jaki sposób argumentować dobrą jakość,
• chcesz lepiej zrozumieć swojego klienta i zyskać miano doradcy,
to koniecznie zgłoś się na nasze szkolenie!
Podczas szkolenia dowiesz się jak procesy logistyczne wpływają na wynik finansowy firm – zarówno Twojej firmy, jak i Twoich klientów. Nauczysz się komunikowania z zarządem, w tym „języka finansowego”, dzięki czemu będziesz w stanie lepiej argumentować i wyjaśniać efekty swojej pracy. Pokażemy Ci, jak wskaźniki operacyjne czy jakościowe wpływają na wynik firmy. Część warsztatowa będzie poświęcona aspektom komunikacji międzyludzkiej ułatwiającym interakcję z decydentami.
Szkolenie adresujemy do:
- Menadżerów logistyki/supply chain/dystrybucji, którzy chcą być bardziej skuteczni w rozmowach z zarządem oraz we współpracy z działami produkcji, sprzedaży, marketingu.
- Menadżerów z branży TSL, tj. menedżerów projektu, doradców klienta, osób zajmujących się sprzedażą usług logistycznych, którzy chcą lepiej poznać logistykę klienta, jego problemy oraz być bardziej skutecznym w prezentowaniu swoich ofert , kalkulacji i negocjacji stawek.
Cena: 790 PLN + VAT za udział jednej osoby,
pobierz FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Termin i miejsce: 23 lipca 2014 r., Warszawa
Zgłoszenia uczestnictwa przyjmujemy do 15 lipca na załączonym formularzu, który należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wszelkich informacji udziela Anna Galewska tel. 603 887 881. Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
Szkolenie prowadzia Dagmara Głowacka - globalny dyrektor logistyki w firmie Kongsberg Automotive, couch, trener. Odpowiada za procesy logistyczne w zakładach w Szwecji, Słowacji, Niemczech, Francji, Meksyku, Chinach, Indiach. Definiuje politykę logistyczną firmy oraz usprawnia współpracę z innymi działami, tworzy i wdraża standardy logistyczne w podległych zakładach. Z firmą Konsberg związana od 2008r., gdzie zaczynała od stanowiska dyrektora logistyki w oddziale firmy w Polsce. Później awansowała na europejskiego lidera logistyki, po czym objęła stanowisko globalnego dyrektora. Od początku kariery zawodowej związana z logistyką. Zrealizowała kilkadziesiąt projektów logistycznych podczas pracy w spółkach: Faurecia Fotele Samochodowe w Grójcu, CIAT oddział GRYFIT oraz Corning Cable System. Stażystka firmy Reanult i FM Logistic w zakładach we Francji. Absolwentka Politechniki Łódzkiej (kierunek technologia i zarządzanie) a także Ecole Nationale Supérieure des Mines de Nancy (Francja). Ukończyła Podyplomowe Studium Zarządzania Logistycznego oraz Polsko-francuskie podyplomowe studium zarządzania gospodarką europejską w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
ZAPRASZAMY!