Dodaj ogłoszenie o pracy


Wzmocniona skrzynia biegów w Renault Trucks K

Optidriver Xtrem – to zautomatyzowana mechaniczna skrzynia biegów dostępna obecnie w pojazdach Renault Trucks K. Dzięki zaimplementowanej specjalnej strategii sterowania zmianą biegów i zdolności do przenoszenia dużych momentów obrotowych, pozwalających w każdych warunkach poruszać zestawy drogowe o masie całkowitej do 120 ton, Optidriver Xtrem jest szczególnie zalecana do zastosowań w transporcie górniczym, ponadnormatywnym i ciężkim transporcie budowlanym.
Ustanawiając nowe standardy pod względem wytrzymałości, prześwitu i siły napędowej, Renault Trucks K szczególnie dobrze spełnia potrzeby klientów użytkujących pojazdy w wymagających warunkach. W celu dalszego zwiększenia skuteczności w trudnych zastosowaniach, takich jak transport ciężkich ładunków w kopalniach i kamieniołomach, obecnie Renault Trucks oferuje pojazdy z gamy K także w wersji ze zautomatyzowaną skrzynią biegów Optidriver Xtrem.
Ta niezwykle wytrzymała skrzynia biegów jest wyposażona w wałek wejściowy z sześciorowkowym wielowypustem, zamiast czterorowkowego, a także powiększone koła zębate, poddane specjalnemu procesowi obróbki cieplnej. Umożliwia tworzenie zestawów drogowych o masie całkowitej do 120 t, zaś jej oprogramowanie sterujące w sposób ciągły dostosowuje strategię zmiany biegów do obciążenia pojazdu, w oparciu o dane przekazywane przez odpowiednie czujniki. Dzięki temu wybór przełożeń jest optymalny w każdych warunkach. Tym samym Renault Trucks zapewnia klientom wykonującym trudne zadania transportowe możliwość korzystania z zalet zautomatyzowanej skrzyni biegów, takich jak większy komfort jazdy i niższe zużycia paliwa. Ponadto, Optidriver Xtrem poprawia właściwości jezdne i zwiększa bezpieczeństwo pracy.

Dzięki połączeniu wytrzymałych pojazdów gamy K i skrzyni biegów Optidriver Xtrem, Renault Trucks oferuje efektywne rozwiązania dla najbardziej wymagających zastosowań transportowych.

(źr. Renault Trucks)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.