Akademia Kreatywnej Sprzedaży dla Spedytorów
Branżowe szkolenie ze sprzedaży usług i obsługi klienta w formie warsztatów!
Podczas warsztatów poznasz techniki budowania relacji i sprzedaży w obsłudze klienta!
Szkolenie to także okazja do wymiany doświadczeń z kolegami z branży!
Adresowane jest do spedytorów i asystentów spedytorów, którzy są odpowiedzialni za telefoniczną sprzedaż usług i rozwijanie współpracy z klientami.
Termin: 20-21 listopada 2014 r.
Miejsce: okolice Warszawy
Cena za 2-dniowy warsztat = 1200 PLN + 23%VAT (w cenie zawarte 2 dni szkolenia po 8 godzin, materiały, przerwy kawowe i lunch). UWAGA! Cena nie zawiera noclegu.
Każdy z uczestników może zarezerwować nocleg indywidualnie w miejscu organizacji szkolenia, w sprawie szczegółów prosimy o kontakt tel. 535 447 544.
Zgłoszenia przyjmujemy do 7 listopada 2014 r. na załączonym formularzu, które należy przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Dodatkowych informacji udziela Beata Trochymiak tel. 535 447 544. Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Czemu warto wziąć udział w szkoleniu?
Warsztaty są nastawione na rozwijanie kompetencji sprzedażowych oraz wypracowanie skutecznych metod pozyskiwania klienta telefonicznie. Podczas szkolenia dowiesz się m.in. w jaki sposób zbudować i podtrzymywać relacje z klientami, jak wykorzystywać dobre rekomendacje i skutecznie rozwijać portfel usług u aktualnego klienta, jak identyfikować nowych klientów , jak skutecznie prowadzić rozmowy telefoniczne, argumentować, negocjować i obchodzić obiekcje klienta.
Warsztaty dają także możliwość dyskusji, wypracowania indywidualnych rozwiązań i poznania swoich słabych i mocnych stron.
Trenerka prowadząca szkolenie na co dzień pracuje z handlowcami i menedżerami sprzedaży. Zajmuje się rozwojem trenerów oraz zasobów sprzedażowych dla różnych kanałów sprzedaży. Jest współautorem różnych podręczników sprzedażowo –szkoleniowych, napisanych na potrzeby wewnętrzne wydawnictwa. Prowadzi także szkolenia dla specjalistów z różnych branż w obszarach: sprzedaż, rozwój osobisty, kreatywność w organizacji, kreatywne wdrożenie zmiany, zarządzanie wiedzą w organizacji. Doskonale łączy wiedze psychologa oraz umiejętności trenerskie z prawie 15-letnim doświadczeniem w pracy w sektorze sprzedaży i obsługi klienta.
(Pracujwlogistyce.pl)