Dodaj ogłoszenie o pracy


Akademia Kreatywnej Sprzedaży dla Spedytorów

Akademia Kreatywnej Sprzedaży dla Spedytorów

Branżowe szkolenie ze sprzedaży usług i obsługi klienta w formie warsztatów!

Podczas warsztatów poznasz techniki budowania relacji i  sprzedaży w obsłudze klienta!

Szkolenie to także okazja do wymiany doświadczeń z kolegami z branży!

Adresowane jest do spedytorów i asystentów spedytorów, którzy są odpowiedzialni za telefoniczną sprzedaż usług i rozwijanie współpracy z klientami.

Termin: 20-21 listopada 2014 r.

Miejsce: okolice Warszawy

Cena za 2-dniowy warsztat = 1200  PLN + 23%VAT (w cenie zawarte 2 dni szkolenia po 8 godzin, materiały, przerwy kawowe i lunch). UWAGA! Cena nie zawiera noclegu.

Każdy z uczestników może zarezerwować nocleg indywidualnie w miejscu organizacji szkolenia, w sprawie szczegółów prosimy o kontakt tel. 535 447 544.

Zgłoszenia przyjmujemy do 7 listopada 2014 r. na załączonym formularzu, które należy przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Dodatkowych informacji udziela Beata Trochymiak tel. 535 447 544. Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Czemu warto wziąć udział w szkoleniu?

Warsztaty są nastawione na rozwijanie kompetencji sprzedażowych oraz wypracowanie skutecznych metod pozyskiwania klienta telefonicznie. Podczas szkolenia dowiesz się m.in.  w jaki sposób zbudować i podtrzymywać relacje z klientami, jak wykorzystywać dobre rekomendacje i skutecznie rozwijać portfel usług u aktualnego klienta, jak identyfikować nowych klientów , jak skutecznie prowadzić rozmowy telefoniczne, argumentować, negocjować i obchodzić obiekcje klienta.  
Warsztaty dają także możliwość dyskusji, wypracowania indywidualnych rozwiązań i poznania swoich słabych i mocnych stron.
Trenerka prowadząca szkolenie na co dzień pracuje z handlowcami i menedżerami sprzedaży. Zajmuje się rozwojem trenerów oraz zasobów sprzedażowych dla różnych kanałów sprzedaży. Jest współautorem różnych podręczników sprzedażowo –szkoleniowych, napisanych na potrzeby wewnętrzne wydawnictwa. Prowadzi także szkolenia dla specjalistów z różnych branż w obszarach: sprzedaż, rozwój osobisty, kreatywność w organizacji, kreatywne wdrożenie zmiany, zarządzanie wiedzą w organizacji. Doskonale łączy wiedze psychologa oraz umiejętności trenerskie z prawie 15-letnim doświadczeniem w pracy w sektorze sprzedaży i obsługi klienta.

(Pracujwlogistyce.pl)

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.