III Konferencja Naukowa „ Obsługa klienta jako determinanta sukcesu łańcucha dostaw”
Koło Naukowe „LOGIN” działające na wydziale Ekonomiczno-Socjologiczym Uniwersytetu Łódzkiego jest organizatorem III Konferencji Naukowej „ Obsługa klienta jako determinanta sukcesu łańcucha dostaw”, która odbędzie się 21 i 22 maja 2015 roku.
Jest to kolejna edycja konferencji, która skupia zainteresowanie nie tylko studentów logistyki z całej Polski, ale również praktyków z branży logistycznej. Tegoroczna tematyka zorientowana będzie na logistyczną obsługę klienta w łańcuchu dostaw, a obrady obejmować będą następujące obszary:
1. Klientem jest każdy z nas – od jednostki do instytucji.
2. Jakość obsługi klienta gwarancją sukcesu.
3. Rola serwisów społecznościach w obsłudze klienta.
4. Outsourcing procesów logistycznych.
5. Firmy kurierskie, jako transport najbliższy klientowi.
6. Obsługa w jednostkach zdrowotnych – biorca i dawca.
7. Społeczeństwo, jako klient transportu publicznego.
Więcej informacji o III Konferencji Naukowej dostępne są na stronie zakładu logistyki UŁ:
http://www.logistyka.uni.lodz.pl/
oraz na facebook:
https://www.facebook.com/logistykaeksoc?fref=ts