(18 - 19 maja 2016 r.)
Specjalistyczne szkolenie ze sprzedaży usług i obsługi klienta w formie warsztatów adresowane do spedytorów, umożliwiające poznanie technik budowania relacji i rozwój sprzedaży w obsłudze klienta, a także dające niepowtarzalną okazję do wymiany doświadczeń z kolegami z branży!
Szkolenie jest adresowane do osób, które są odpowiedzialne zarówno za sprzedaż usług spedycyjnych i transportowych, jak i rozwijanie współpracy z klientami. Warsztaty są nastawione na rozwijanie kompetencji budowania relacji oraz wypracowanie skutecznych metod pozyskiwania klienta bezpośrednio oraz telefonicznie.
Program szkolenia obejmuje m.in. zagadnienia:
Komunikacja (autodiagnoza) - jak indywidualne preferencje wpływają na komunikację z klientami?
Trenowanie postawy proaktywnej- umiejętna obsługa jako klucz do serca i portfela klienta;
Trójkąt satysfakcji potrzeb klientów oraz trening umiejętnego kreowania potrzeb klientów;
Budowanie własnego harmonogramu obsługi klienta i dosprzedaży;
Technika OPERA – diagnoza i kreowanie potrzeb klienta, prezentacja oferty w oparciu o stworzone zapotrzebowanie;
Obejście obiekcji i zastrzeżeń, technika „kontraktowania” – narzędzia ułatwiające negocjacje;
Trening negocjacji – jakie cechy przekuć na atuty i wykorzystać w budowaniu argumentacji;
Radzenie sobie z trudnymi klientami – typologia klientów, case „trudny klient” jak wykorzystać znajomość typologii klientów w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami;
Sesja peer to peer – wymiana dobrych praktyk oraz inspiracji między uczestnikami.
Po szkoleniu uczestnicy:
• będą efektywniej wykorzystywać relacje zbudowane z klientem
• będą budować lepsze argumenty sprzedażowe
• będą łatwiej obchodzić zastrzeżenia klientów
Warsztaty dają także możliwość dyskusji, wypracowania indywidualnych rozwiązań i poznania swoich słabych i mocnych stron.
Trenerka prowadząca szkolenie - na co dzień pracuje z handlowcami i menedżerami sprzedaży. Posiada kilkuletnie doświadczenie w szkoleniach sprzedażowych dla branży TSL. Zajmuje się rozwojem trenerów oraz zasobów sprzedażowych dla różnych kanałów sprzedaży. Jest współautorem różnych podręczników sprzedażowo – szkoleniowych, napisanych na potrzeby wewnętrzne jednej z dużych firm. Prowadzi także szkolenia dla specjalistów z różnych branż w obszarach: sprzedaż, rozwój osobisty, kreatywność w organizacji, kreatywne wdrożenie zmiany, zarządzanie wiedzą w organizacji. Doskonale łączy wiedze psychologa oraz umiejętności trenerskie z prawie 15-letnim doświadczeniem w pracy w sektorze sprzedaży i obsługi klienta.
Termin: 18-19 maj 2016
Miejsce: okolice Warszawy
Cena za 2-dniowy warsztat: 1190 PLN + VAT,
zawiera 2 dni szkolenia w formie warsztatów po 8 godzin/dzień, materiały, lunch, przerwy kawowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia. Cena nie zawiera noclegu, jednakże istnieje możliwość rezerwacji noclegu w ośrodku, w którym będzie odbywać się szkolenie (szczegółowe informacje u organizatora).
Szkolenie odbędzie się w przypadku odpowiedniej liczby uczestników. Zgłoszenia należy przesyłać do 10 maja 2016 r. na adres e-mail: szkolenia@pracujwlogistyce.pl
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Istnieje również możliwość organizacji szkolenia zamkniętego dla jednego przedsiębiorstwa. W sprawie szczegółowych informacji prosimy o kontakt pod numerem tel. 535 447 544.
ZAPRASZAMY!