szukasz pracy w logistyce?
Prześlij swoje CV!
portal rozwoju kariery w branży tsl
Poznajmy Polskie Firmy TSL
Opłaty drogowe w Europie
Narzędzia pracy
Wywiady Debaty
Raporty
Personalia
ABC Zawodów TSL
Okiem Rekrutera
Kobiety w Logistyce
Poradnik Eksperta
Przegląd Tygodniowy
Szkolenia Warsztaty
SUPER PREMIUM
Dodano: 2014.07.09
Specjalista ds. sprzedaży (z jęz. rosyjskim)
Pracujwlogistyce.pl
Lokalizacja: cała Polska
Szczegóły
SUPER PREMIUM
Dodano: 2014.07.23
Specjalista ds. sprzedaży reklamy
Pracujwlogistyce.pl
Lokalizacja: mazowieckie (Warszawa)
Szczegóły
SUPER PREMIUM
Dodano: 2014.07.23
Specjalista ds. rekrutacji
Pracujwlogistyce.pl
Lokalizacja: mazowieckie (Warszawa)
Szczegóły
SUPER PREMIUM
Dodano: 2014.08.11
Konsultant / Trener
Pracujwlogistyce.pl
Lokalizacja: cała Polska
Szczegóły
Wyszukiwarka ofert pracy

Nowy Zarząd Poczty Polskiej

We wtorek, 12 maja, Rada Nadzorcza Poczty Polskiej S.A., powołała nowy skład  Zarządu Poczty Polskiej  II Kadencji.
Do zarządu powołano pp.:
Jerzego  Jóźkowiaka  - na stanowisko Prezesa Zarządu
Ireneusza Piecucha - na stanowisko Wiceprezesa Zarządu
Mariusza Zarzyckiego - na stanowisko Członka Zarządu
Janusza  Wojtasa  -  na  stanowisko  Członka Zarządu
Piotra  Michalskiego - na stanowisko Członka Zarządu

II Kadencja Zarządu Poczty Polskiej S.A. rozpocznie się w następnym dniu po odbyciu Walnego Zgromadzenia zatwierdzającego sprawozdanie finansowe za rok obrotowy kończący się w dniu 31 grudnia 2012 roku.

Notki biograficzne członków Zarządu Poczty Polskiej II Kadencji
Jerzy Jóźkowiak – jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej (dawniej SGPiS) w Warszawie – specjalizacja Ekonomia i Organizacja Handlu Zagranicznego. Od 2002 do 2008 roku pracował w BRE Banku S.A. m.in. jako dyrektor ds. Finansów Ryzyka i Operacji w Pionie Bankowości detalicznej (MultiBank i mBank). W latach 2003 – 2008: członek Zarządu BRE i dyrektor finansowy (CFO). Odpowiadał za przygotowanie i wdrożenie systemu informacji zarządczej, sprzedażowej, finansowej i o kliencie. Wcześniej pracował jako dyrektor wykonawczy pionu zarządzania ryzykiem Banku Pekao S.A. Nadzorował liczne projekty dotyczące np. wykorzystania międzynarodowych standardów rachunkowości do prezentacji ryzyka finansowego, czy zasad kształtowania wyniku Banku z zarządzeniami polityki wyceny aktywów. Karierę rozpoczynał w 1993 roku w Powszechnym Banku Gospodarczym S.A. Kierował m.in. spółką PBG – Fundusz Inwestycyjny. Był także wiceprezesem Zarządu PBG S.A. Grupa Pekao S.A.
W latach 1984 – 1990: pracownik naukowy w Instytucie Rozwoju Gospodarczego SGH. Od stycznia do grudnia 2010 roku prezes MNI S.A., spółki notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych. Od marca 2011 roku Prezes Zarządu Poczty Polskiej S.A.
Ireneusz Piecuch – absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W 1991 roku ukończył aplikację sędziowską. Rok później, po ukończeniu aplikacji radcowskiej, został wpisany na listę radców prawnych. Od  1995  roku,  przez 11 lat swojej kariery związany z IBM Polska spółka z o.o.,  gdzie  w  latach  2001  –  2006  pracował  jako  Dyrektor Operacyjny odpowiedzialny  m.in.  za  wprowadzenie nowego modelu zarządzania sprzedażą oraz działalność działu marketingu. Od  2006 do 2009 roku związany z Telekomunikacją Polską SA, gdzie sprawował funkcję  członka  Zarządu ds. strategii i rozwoju biznesu, odpowiedzialnego m.in.  za zbudowanie Departamentu Strategii i przygotowanie nowej strategii Grupy  TP.  Wcześniej  był Sekretarzem Grupy TP i dyrektorem Pionu Prawnego Grupy TP. Od 2009 roku prowadzi własną kancelarię prawną. Od 2010 roku jest Partnerem w kancelarii CMS Cameron McKenna.

Mariusz Zarzycki – ukończył w 1991 r. studia ekonomiczne na Uniwersytecie Łódzkim. Absolwent University of Stockholm (specjalność: Bankowość i Finanse). Karierę zawodową rozpoczął w 1992 roku w Banku Przemysłowym SA w Łodzi. W latach 1993 – 1998 pracował w Powszechnym Banku Gospodarczym SA – Grupa Pekao S.A. Brał udział w procesie konsolidacji Grupy Pekao SA, w Zespole Problemowym ds. Informatyki Grupy Pekao SA.W latach 1998 – 2008 pracował w BRE Banku SA m.in. jako wicedyrektor Departamentu Informatyki i Telekomunikacji, dyrektor Departamentu Informatyki Bankowości Detalicznej, dyrektor Departamentu Rozwoju Technologii Informatycznych oraz dyrektor Banku ds. Informatyki. Był również dyrektorem ds. informatyki i finansów w projekcie budowy nowego banku detalicznego oraz dyrektorem projektu wdrożenia nowego podstawowego systemu dla pionów bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej BRE Banku. W latach 2008 – 2010: wiceprezes Zarządu Banku PKO BP S.A. odpowiedzialny za obszar informatyki i usług, a także członek rad nadzorczych Inteligo Financial Services oraz Wilanów Investment.
Od lutego 2011 roku pracuje w Zarządzie Poczty Polskiej SA, nadzorując obszar infrastruktury, operacji oraz IT.

Janusz Wojtas – ukończył Ekonomikę i Organizację Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Łódzkim. Jest także absolwentem programu menedżerskiego – IESE Business School, University of Navarra. Początek kariery to praca w BIG Banku S.A. potem Powszechnym Banku Gospodarczym S.A. a następnie PBG S.A. – Grupa Pekao S.A., z której odchodzi w 1998 roku jako Dyrektor w Departamencie Bankowości Przedsiębiorstw. Od 1999 roku do 2005 roku zatrudniony w PKO BP – kolejno na stanowiskach zastępcy dyrektora Departamentu Bankowości Korporacyjnej, a następnie dyrektora Departamentów: Finansowania Projektów Inwestycyjnych, Klienta Strategicznego, Klienta Korporacyjnego i dyrektora zarządzającego w obszarze klienta korporacyjnego. Był członkiem Komitetu Zarządzania Aktywami i Pasywami Banku i członkiem Komitetu Kredytowego Banku. Był także przewodniczącym Rady Nadzorczej Bankowego Funduszu Leasingowego S.A. W latach 2005 – 2008 członek Zarządu, dyrektor Banku ds. Bankowości Korporacyjnej w BRE Banku S.A. Odpowiadał za nadzór nad obszarem bankowości korporacyjnej banku (MSP, duże firmy, korporacje międzynarodowe). Wiceprzewodniczący Komitetu Kredytowego Zarządu Banku, przewodniczący Rady Nadzorczej BRE Leasing SP z o.o. oraz członek International Corporate Banking Board w ramach Grupy Commerzbanku. Po 2009 roku własna działalność gospodarcza – doradztwo w obszarze prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania oraz procesów restrukturyzacyjnych.
Od czerwca 2011 roku, członek Zarządu Poczty Polskiej SA, odpowiedzialny za marketing, politykę produktową oraz obszar sprzedaży usług pocztowych i finansowych.

Piotr Michalski – absolwent Wydziału Ekonomiczno – Socjologicznego na Uniwersytecie Łódzkim – kierunek Finanse i Bankowość. Studiował także na Uniwersytecie w Nijmegen. Wykładowca w obszarze finansów na UŁ i studiach podyplomowych SGH. Karierę rozpoczynał m.in. w Warszawskiej Grupie Konsultingowej, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery, do poziomu współwłaściciela. W ramach prac na rzecz WGK uczestniczył z sukcesem w kilkudziesięciu projektach z zakresu: analizy finansowej, przygotowania biznesplanów, wycen, fuzji i przejęć, strategii, restrukturyzacji i prywatyzacji polskich przedsiębiorstw. W latach 2001 – 2002 Dyrektor Działu Ryzyka w Kredyt Lease S.A., gdzie nadzorował obszar ryzyka kredytowego oraz efektywne przejęcie przez Spółkę pierwszych portfeli leasingowych w Polsce. Od 2002 do 2006 roku pracował w Banku Pocztowym, jako dyrektor Departamentu Zarządzania Ryzykiem. Nadzorował obszar ryzyka kredytowego, ryzyka płynności i ryzyk rynkowych. W latach 2006 – 2010 odpowiadał za controlling i informację zarządczą w BRE Banku, jako dyrektor Departamentu. Aktywnie uczestniczył we wdrożeniu nowego systemu planowania i monitorowania wyników, systemu zarządzania kapitałem, systemu EIS oraz rozbudowie systemu MIS. Natomiast od 2010 roku pracował w Bankowym Funduszu Leasingowym jako dyrektor Departamentu Zarządzania Ryzykiem.
Od lipca 2011 roku członek Zarządu Poczty Polskiej SA odpowiedzialny za rachunkowość i finanse.
(źr. Poczta Polska)

Najczęściej czytane
news
Optima stworzyła autorski program kształcenia spedytorów
news
ID Logistics uruchomiło centrum dystrybucyjne dla SOGEFI
news
Talent ma każdy, kto pracuje efektywnie
news
Lotnisko Chopina gotowe na obsługę rosnącego wolumenu cargo
news
Tytuł inżyniera przestaje wystarczać aby znaleźć pracę
Warto przeczytać
news
Już od roku rodzice mogą cieszyć się większymi przywilejami. Zwłaszcza młode matki, które dzięki nowelizacji Kodeksu Pracy mogą ... ▪ czytaj dalej
news
  Od 1 sierpnia 2014 r. obowiązują nowe sankcje nałożone przez Unię Europejską wobec Rosji. ▪ czytaj dalej
news
  Wspieramy akcję charytatywną na leczenie Magdy Małachwiejczyk. ▪ czytaj dalej
news
  Program studiów dualnych na kierunku logistyka, obejmuje niezbędny zakres wiedzy teoretycznej, przeplatającej się z okresami pracy na różnych stanowiskach logistycznych w przedsiębiorstwie, ▪ czytaj dalej
news
Nowe zasady dokonywania wpisów na listę agentów celnych po deregulacji ▪ czytaj dalej
news
Unia Celna (obejmująca terytorium Rosji, Białorusi i Kazachstanu) wprowadza obowiązkowe wyprzedzające informowanie o towarach wwożonych transportem kolejowym na jej obszar. ▪ czytaj dalej
news
  Chcąc przybliżyć Państwu meritum tematyki III Forum Kobiet w Logistyce, wspólnie z Partnerami i naszymi ekspertami opracowaliśmy ... ▪ czytaj dalej
Partnerzy
Logistyka_a_jakosc_170.png
Transport_i_spedycja_170.png
logo_spedycje-170.png
moto_budowa_170.png
rzetelny_przewoznik_170.jpg
truck-auto_170.png
tsl_biznes_logo_170.png
warehouse_170.png
spinner
Strategiczni
Logistyka-infor-pl_170.png
eprzewoznik_170.jpg
etransport_170.png
spinner
Edukacyjni
WSL_170.png
mwslww_170.png
wscil_logo_170.png
spinner
Bądź na bieżąco! Zapisz się na naszą listę newsletterową. Szanujemy Twoją prywatność!
przegladtygodniowy
SlideBar

Chcesz się podzielić informacją, skomentować wydarzenie, bulwersuje cię jakiś problem, napisz o tym!

Napisz artykuł
SlideBar