Dodaj ogłoszenie o pracy


Ruszają zapisy do kolejnej edycji konkursu Optifuel Challenge 2015

To już 7. edycja konkursu Optifuel Challenge organizowanego przez Renault Trucks w Polsce. Do wygrania roczne użytkowanie Renault Trucks T 460.
W czasach wielkich oszczędności liczy się każde rozwiązanie pozwalające zmniejszyć zużycie paliwa. Nowy Renault Trucks T 460 jest wyposażony w najnowsze i najbardziej zaawansowane rozwiązania pozwalające zmniejszyć zużycie paliwa, ale to od kierowcy zależy jak dobrze je wykorzysta. Dlatego Renault Trucks przygotowało siódmą edycję konkursu Optifuel Challenge, w którym kierowcy zmierzą się z wynikiem naszych Master Driverów. Wyniki  podawane z wykorzystaniem z  narzędzi Infomax i/lub Optifleet. Zwycięzcą zostanie kierowca, który osiągnie najniższe spalanie, utrzymując najwyższą średnią prędkość, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa o ruchu drogowym.
Konkurs Optifuel Challenge 2015 odbędzie się w 11 lokalizacjach: Suwałkach, Młochowie, Białej Podlaskiej, Olchowej k.Rzeszowa, Liszkach k.Krakowa, Skoczowie, Katowicach Pietrzykowicach k.Wrocławia, Fabianowie, Tarnowie Podgórnym, Pruszczu Gdańskim. Seria eliminacji rozpocznie się  w kwietniu, a zakończy w lipcu. 10 września planowany jest Wielki Finał, który wyłoni spośród 11 zwycięzców eliminacji lokalnych siódmego już Mistrza Ekonomicznej Jazdy Renault Trucks w Polsce. Najlepsi dwaj kierowcy z Polski będą walczyć  w finale międzynarodowym o nagrodę główną: voucher na kwotę 8000*euro (szczegóły w regulaminie), a dla firmy pojazd Renault T 460 w wersji Optifuel na rok użytkowania.
Optifuel to doskonała okazja, aby dowiedzieć się więcej o najskuteczniejszych technikach jazdy ekonomicznej i poprawić swoje umiejętności. To również okazja, aby zdobyć atrakcyjne nagrody, a te czekają na zwycięzców już podczas eliminacji lokalnych.
Zgłoszenia do udziału w konkursie zbierają reprezentanci handlowi Renault Trucks w poszczególnych lokalizacjach. Ilość miejsc ograniczona. Szczegółowy program konkursu znajduje się na stronie www.renault-trucks.pl.
Tegoroczna edycja nie mogłaby się odbyć bez zaangażowania partnerów Renault Trucks, którzy towarzyszą nam przez cały konkurs: Renault Trucks Financial Services (atrakcyjna oferta finansowania fabrycznego), Michelin Polska (zestawy konkursowe wyposażone są w opony Michelin), Total Polska (silniki fabrycznie są napełnione energooszczędnym olejem Renault Trucks Oils), Wielton (w skład zestawów konkursowych wchodzą naczepy kurtynowe NS3K M2 - jeden z flagowych produktów tej marki), Voith (producent retardera, w który mogą być wyposażone pojazdy Renault Trucks).  Do grona tegorocznych sponsorów konkursu dołączyła Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group – wiodący ubezpieczyciel na polskim rynku, oferujący szeroką gamę ubezpieczeń komunikacyjnych, mieszkaniowych i osobowych i Alcoa, producent aluminiowych felg, w które wyposażone są zestawy konkursowe.
Konkurs jazdy ekonomicznej będzie prowadzony z wykorzystaniem obciążonego 22 tonami ładunku zestawu drogowego: Renault T 460 (silnik DTI11 o mocy 460 KM i momencie obrotowym 2200 Nm) wyposażonego w systemy Optifleet oraz Optifuel Infomax.
(źr. Renault Trucks)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.