Dodaj ogłoszenie o pracy


Akademia Profesjonalnej Sprzedaży w Spedycji

(18 - 19 maja 2016 r.)

Specjalistyczne szkolenie ze sprzedaży usług i obsługi klienta w formie warsztatów adresowane do spedytorów, umożliwiające poznanie technik budowania relacji i rozwój sprzedaży w obsłudze klienta, a także dające niepowtarzalną okazję do wymiany doświadczeń z kolegami z branży!

Szkolenie jest adresowane do osób, które są odpowiedzialne zarówno za sprzedaż usług spedycyjnych i transportowych, jak i rozwijanie współpracy z klientami. Warsztaty są nastawione na rozwijanie kompetencji budowania relacji oraz wypracowanie skutecznych metod pozyskiwania klienta bezpośrednio oraz telefonicznie.

Program szkolenia obejmuje m.in. zagadnienia:

Komunikacja (autodiagnoza) - jak indywidualne preferencje wpływają na komunikację z klientami?
Trenowanie postawy proaktywnej- umiejętna obsługa jako klucz do serca i portfela klienta;
Trójkąt satysfakcji potrzeb klientów oraz trening umiejętnego kreowania potrzeb klientów;
Budowanie własnego harmonogramu obsługi klienta i dosprzedaży;
Technika OPERA – diagnoza i kreowanie potrzeb klienta, prezentacja oferty w oparciu o stworzone zapotrzebowanie;
Obejście obiekcji i zastrzeżeń, technika „kontraktowania” – narzędzia ułatwiające negocjacje;
Trening negocjacji – jakie cechy przekuć na atuty i wykorzystać w budowaniu argumentacji;  
Radzenie sobie z trudnymi klientami – typologia klientów, case „trudny klient” jak wykorzystać znajomość typologii klientów w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami;
Sesja peer to peer – wymiana dobrych praktyk oraz inspiracji między uczestnikami.

Po szkoleniu uczestnicy:
• będą efektywniej wykorzystywać relacje zbudowane z klientem
• będą budować lepsze argumenty sprzedażowe
• będą łatwiej obchodzić zastrzeżenia klientów

Warsztaty dają także możliwość dyskusji, wypracowania indywidualnych rozwiązań i poznania swoich słabych i mocnych stron.

Trenerka prowadząca szkolenie - na co dzień pracuje z handlowcami i menedżerami sprzedaży. Posiada kilkuletnie doświadczenie w szkoleniach sprzedażowych dla branży TSL. Zajmuje się rozwojem trenerów oraz zasobów sprzedażowych dla różnych kanałów sprzedaży. Jest współautorem różnych podręczników sprzedażowo – szkoleniowych, napisanych na potrzeby wewnętrzne jednej z dużych firm. Prowadzi także szkolenia dla specjalistów z różnych branż w obszarach: sprzedaż, rozwój osobisty, kreatywność w organizacji, kreatywne wdrożenie zmiany, zarządzanie wiedzą w organizacji. Doskonale łączy wiedze psychologa oraz umiejętności trenerskie z prawie 15-letnim doświadczeniem w pracy w sektorze sprzedaży i obsługi klienta.

Termin:  18-19 maj 2016
Miejsce: okolice Warszawy

Cena za 2-dniowy warsztat: 1190  PLN + VAT,
zawiera 2 dni szkolenia w formie warsztatów po 8 godzin/dzień, materiały, lunch, przerwy kawowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia. Cena nie zawiera noclegu, jednakże istnieje możliwość rezerwacji noclegu w ośrodku, w którym będzie odbywać się szkolenie (szczegółowe informacje u organizatora).

Szkolenie odbędzie się w przypadku odpowiedniej liczby uczestników. Zgłoszenia należy przesyłać do 10 maja 2016 r. na adres e-mail: szkolenia@pracujwlogistyce.p

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Istnieje również możliwość organizacji szkolenia zamkniętego dla jednego przedsiębiorstwa. W sprawie szczegółowych informacji prosimy o kontakt pod numerem tel. 535 447 544.

ZAPRASZAMY!

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.