Brama Pomorza - 500 miejsc pracy w Chojnicach

Pod koniec października w Pawłówku/k. Chojnic zostanie otwarte największe centrum handlowe w regionie – Brama Pomorza. Jego inwestorem jest spółka Rank Progress. Nowa inwestycja to nie tylko miejsce zakupów – to przede wszystkim około 500 nowych miejsc pracy dla mieszkańców całego powiatu.

W ciągu kilku najbliższych miesięcy nowe centrum handlowe znacząco wpłynie na chojnicki rynek pracy. Otwarcie wszystkich sklepów wygeneruje około 500 nowych miejsc pracy. Na osoby, które jej poszukują, będą czekały przede wszystkim stanowiska związane ze sprzedażą i obsługą klienta.

- Brama Pomorza to doskonałe miejsce, by zrobić zakupy lub spędzić czas ze znajomymi. Trzeba jednak pamiętać, że centrum handlowe to jeden z największych pracodawców w mieście, a nawet regionie. I tak jest właśnie w przypadku inwestycji Rank Progress, która w dużym stopniu zmieni lokalny rynek pracy – mówi Łukasz Gruszczyński, Dyrektor Marketingu Rank Progress SA. Brama Pomorza to największy tego typu obiekt handlowy w regionie. Na prawie 40 tys. mkw. znajdzie się prawie 50 lokali oraz około 20 stoisk czasowych, w tym liczne butiki odzieżowe, punkty gastronomiczne oraz usługowo-handlowe, a także market budowlany i spożywczy. Oprócz sieciowych marek pojawią się również punkty handlowo-usługowe lokalnych przedsiębiorców. Obecnie większość najemców prowadzi już procesy rekrutacyjne. 

Chętnych do pracy będzie także poszukiwać samo centrum handlowe oraz firmy zewnętrzne odpowiadające za obsługę techniczną Bramy Pomorza, w tym utrzymanie czystości i ochronę obiektu. Ogłoszą one nabór na wolne stanowiska jeszcze przed rozpoczęciem działalności obiektu.

Brama Pomorza jest już na ukończeniu. Otwarcie planowane jest na koniec października 2013 roku. Brama Pomorza - centrum handlowe w Pawłówku będzie miało 50 lokali. Wśród nich znajdą się butiki sieci LPP (Mohito, Cropptown, House, Sinsay, Reserved), Martes Sport, H&M, MarcPol, OBI, Media Expert, Kolporter, Centrum Chińskie, Play, Levis, Nike, CCC oraz kawiarnia Choice i restauracja Broaster. Całkowita powierzchnia obiektu zajmie około 34 000 mkw. W pierwszym etapie budowy inwestycji przewidziana jest realizacja marketu budowlanego typu Dom i Ogród oraz galerii handlowej z hipermarketem spożywczym, restauracjami i sieciowymi butikami. Drugi etap zakłada budowę parku handlowego. Otwarcie galerii planowane jest w październiku 2013 roku.
za info Rank Progress

najczęściej czytane
Społeczne sesje dialogowe Grupy Raben
W styczniu spadek kosztów transportowych?
Pracownicy z pokolenia Y nie przywiązują się do miejsca pracy i do firm?
Kuehne + Nagel zaprasza na płatne staże do siedziby w Gądkach!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Raporty
Na ile Polacy znają języki obce?
CSR
DPDgroup ogłasza nową strategię CSR
Raporty
Wartość handlu internetowego w sektorze B2B to nawet 225 mld zł
Wiadomości
Ile zebrał viaToll z opłat drogowych w roku 2015?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC