(27-28, października 2015 r., okolice Warszawy)
Szkolenie w formie warsztatów adresowane do osób zajmujących się sprzedażą w branży TSL. Warsztaty prowadzone są w oparciu o branżowe case studies!
Podczas warsztatów przełamujemy schematy i uczymy technik skutecznej sprzedaży!
To także okazja do wymiany doświadczeń z kolegami z branży!
Szkolenie jest adresowane do osób z doświadczeniem w sprzedaży usług logistycznych – specjalistów ds. handlowych, key account managerów, business development managerów. Szkolenie zostało przygotowane specjalnie dla branży TSL, z uwzględnieniem dużej konkurencyjności rynku i walki cenowej o klienta.
Termin: 27-28 października 2015 r.
Miejsce: okolice Warszawy
Cena za 2-dniowy warsztat = 1190 PLN + 23%VAT (w cenie zawarte 2 dni szkolenia po 8 godzin, materiały, przerwy kawowe i lunch). UWAGA! Cena nie zawiera noclegu.
Każdy z uczestników może zarezerwować nocleg indywidualnie w miejscu szkolenia, o szczegóły pytaj dzwoniąc do organizatora pod numer: 535 447 544.
Zgłoszenia uczestnictwa przyjmujemy do 17 października 2015 r., na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Szczegółowych informacji udziela Beata Trochymiak tel. 535 447 544. Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Program szkolenia obejmuje zagadnienia:
„Zimne telefony” – jak skutecznie docierać do osób decyzyjnych?
Technika 4 Z – jak zaintrygować nowego klienta swoją ofertą?
Pozycjonowanie na rynku – jak umiejętnie się odróżnić na tle konkurencji?
Technika OPERA – diagnoza i kreowanie potrzeb klienta, prezentacja oferty w oparciu o stworzone zapotrzebowanie;
Obejście obiekcji i zastrzeżeń, technika „kontraktowania” – narzędzia ułatwiające negocjacje;
Trening negocjacji – jakie cechy przekuć na atuty i wykorzystać w budowaniu argumentacji;
Typologia Klientów – jak wykorzystać znajomość typologii klientów i wesprzeć decyzje zakupowe?
Sesja peer to peer – wymiana dobrych praktyk oraz inspiracji między uczestnikami.
Po szkoleniu uczestnicy będą:
• lepiej nawiązywać relacje
• budować lepsze argumenty sprzedażowe
• łatwiej obchodzić zastrzeżenia klientów.
Warsztaty dają także możliwość dyskusji, wypracowania indywidualnych rozwiązań i poznania swoich słabych i mocnych stron w sprzedaży.
Trenerka prowadząca szkolenie na co dzień pracuje z handlowcami i menedżerami sprzedaży. Posiada kilkuletnie doświadczenie w szkoleniach sprzedażowych dla branży TSL. Zajmuje się rozwojem trenerów oraz zasobów sprzedażowych dla różnych kanałów sprzedaży. Jest współautorem różnych podręczników sprzedażowo – szkoleniowych, napisanych na potrzeby wewnętrzne jednej z dużych firm. Prowadzi także szkolenia dla specjalistów z różnych branż w obszarach: sprzedaż, rozwój osobisty, kreatywność w organizacji, kreatywne wdrożenie zmiany, zarządzanie wiedzą w organizacji. Doskonale łączy wiedze psychologa oraz umiejętności trenerskie z prawie 15-letnim doświadczeniem w pracy w sektorze sprzedaży i obsługi klienta.
ZAPRASZAMY!
Pracujwlogistyce.pl