Dodaj ogłoszenie o pracy


Zmiany personalne w CHEP Polska

Piotr Różycki objął stanowisko Customer Service Managera w firmie CHEP Polska, specjalizującej się w usługach wynajmu palet i kontenerów. Do jego obowiązków należy m.in.: tworzenie strategii działu Obsługi Klienta, mającej na celu podniesienie poziomu satysfakcji klientów w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i współpracy z CHEP.

Ważnym elementem będzie stałe wytyczanie kierunków działań CHEP, prowadzących do powstania projektów i inicjatyw, które pozwolą firmie stać się ,,strategicznym partnerem w łańcuchu dostaw". Jedno z kluczowych zadań to organizacja pracy zespołu oraz usprawnienie zarządzania, wciąż rosnącego portfolio klientów CHEP. Piotr Różycki jest związany z CHEP od 2002 roku.  W trakcie swojej, 11-sto letniej kariery zajmował wiele stanowisk, w których zdobywał doświadczenie w zakresie współpracy z klientami zarówno po stronie producentów dóbr FMCG, jak i sieci detalicznych. Pełnił m.in.: funkcję Business Development Managera, odpowiedzialnego za prowadzenie i realizację lokalnych projektów sprzedażowych.
Jako Customer Solution Manager był członkiem międzynarodowego zespołu odpowiedzialnego za projekty sprzedażowe w krajach regionu CEE (Polska, Rumunia, Czechy i Słowacja).
Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Łódzkim. Jest certyfikowanym Project Managerem – certyfikat: PRINCE2 Practitioner.

(źr. za inf. CHEP Polska)

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.