Piotr Różycki objął stanowisko Customer Service Managera w firmie CHEP Polska, specjalizującej się w usługach wynajmu palet i kontenerów. Do jego obowiązków należy m.in.: tworzenie strategii działu Obsługi Klienta, mającej na celu podniesienie poziomu satysfakcji klientów w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i współpracy z CHEP.
Ważnym elementem będzie stałe wytyczanie kierunków działań CHEP, prowadzących do powstania projektów i inicjatyw, które pozwolą firmie stać się ,,strategicznym partnerem w łańcuchu dostaw". Jedno z kluczowych zadań to organizacja pracy zespołu oraz usprawnienie zarządzania, wciąż rosnącego portfolio klientów CHEP. Piotr Różycki jest związany z CHEP od 2002 roku. W trakcie swojej, 11-sto letniej kariery zajmował wiele stanowisk, w których zdobywał doświadczenie w zakresie współpracy z klientami zarówno po stronie producentów dóbr FMCG, jak i sieci detalicznych. Pełnił m.in.: funkcję Business Development Managera, odpowiedzialnego za prowadzenie i realizację lokalnych projektów sprzedażowych.
Jako Customer Solution Manager był członkiem międzynarodowego zespołu odpowiedzialnego za projekty sprzedażowe w krajach regionu CEE (Polska, Rumunia, Czechy i Słowacja).
Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Łódzkim. Jest certyfikowanym Project Managerem – certyfikat: PRINCE2 Practitioner.
(źr. za inf. CHEP Polska)