Konto pracodawcy

Białoruś rozszerza opłaty w systemie BelToll

Począwszy od 1 stycznia 2014 sieć dróg płatnych na Białorusi zostanie rozszerzona o 118 km. Drugi etap projektu wdrożenia systemu ETC obejmie odcinek drogi M4 Mińsk-Mohylew od 74 do 192 km. Łączna długość sieci dróg płatnych na Białorusi wyniesie 933 km.
Wraz z budową 11 dodatkowych bramownic, w drugim etapie rozszerzenia systemu BelToll uruchomione zostaną 2 nowe, działające całodobowo Punkty Obsługi Klienta.
Dla wygody użytkowników dróg zmienią się lokalizacje niektórych Punktów Obsługi Klienta w Mohylewie i Beresino.
- Pierwsze cztery miesiące od startu systemu BelToll były prawdziwym wyzwaniem, ale dzięki wysiłkowi zespołu operatora systemu oraz przedstawicieli właściwych organów państwa, wszystkie cele zostały osiągnięte, a zaplanowane działania wykonane terminowo - powiedział Sergey Boury, z firmy Kapsch Telematic Services FLLC, będącej operatorem systemu BelToll.

Przypomnijmy, że BelToll to elektroniczny system poboru opłat (ESP) obowiązujący na terenie Republiki Białorusi od 1 sierpnia 2013 roku, i obejmujący 815 km dróg na Białorusi – М-1/E 30 (Brześć– Mińsk–granica z Federacją Rosyjską) odcinki dróg M-2 Mińsk – Port Lotniczy Mińsk, M-3 Mińsk – Witebsk, M-4 Mińsk – Mohylew, M-5/E 271 Mińsk – Gomel (Homel), M-6/E 28 Mińsk – Grodno – granica z Polską (Bruzgi).
Korzystanie z systemu BelToll jest obowiązkowe dla kierowców:

  • pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5 tony spoza Unii Celnej (Republika Białorusi, Federacja Rosyjska, Kazachstan),
  • pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony

Kierowcy pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5 tony zarejestrowanych w krajach członkowskich Unii Celnej są zwolnieni z obowiązku uiszczania opłat.

za info Beltoll

kobiety w logistyce
Kobiety w zarządach firm - perspektywa globalna
Różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w Polsce sięgają prawie 20 proc.
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Co nas czeka w cyberbezpieczeństwie w 2019 roku?
Czy można i czy warto pożyczać licencję transportową?
Jak rozwiązać problem z brakiem rąk do pracy w branży TSL?
Inteligentne tachografy – co zmienią w pracy kierowcy?
Stan opon a bezpieczeństwo drogowe
Leasing samochodów w Polsce - kto straci na zmianach w prawie?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Polska jedną strefą inwestycyjną – jak zadziała w praktyce?
Jak zmiany klimatyczne decydują o zmianach na rynku nieruchomości logistycznych?
Znaczne spowolnienie tempa wzrostu e-handlu – czeka nas kolejna zmiana w sprzedaży towarów?
Czym firmy kuszą pracowników tymczasowych przed świętami kiedy brakuje rąk do pracy?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Volvo Trucks w kampanii “Strażacy – dziękujemy”!
Centralny Port Komunikacyjny rozpoczął działalność – znany jest już skład za ...
Igor Reguski dyrektorem powierzchni logistycznych w BNP Paribas Real Estate
Axell stawia w Polsce na usługi magazynowe
Agility Logistics rozwija usługi dla branży kosmetycznej i perfumeryjnej
OT Logistics podsumował sezon żeglugowy 2018 na Kanale Gliwickim i Odrze
150 miejsc pracy w nowym magazynie ID Logistics w Woli Bykowskiej
Nowa siedziba szczecińskiego oddziału Rohlig Suus Logistics
Fracht FWO Polska rozbudowuje flotę podwykonawców w transporcie drogowym
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC