Konto pracodawcy

Od 12 lat z kartami DKV …

ZTE Radom w opinii licznych partnerów biznesowych to firma rzetelna i wiarygodna, która bardzo precyzyjnie kalkuluje ponoszone koszty. Nie dziwi tym samym fakt, że w przypadku rozliczania opłat drogowych w Europie poszukiwała ona sprawdzonego pośrednika, który będzie gwarantował przejrzystość rozliczeń przy jednoczesnym niewysokim poziomie pobieranej prowizji. Tak oto 12 lata temu wybór padł na firmę DKV Euro Service z centralą w Niemczech, z którą ZTE Radom do dziś sprawnie rozlicza myto w Europie, w tym opłaty w niemieckim systemie TollCollect. Wybór o tyle nauturalny, że DKV na swym rodzimym rynku zapewnia wygodny sposób rozliczania opłat w oparciu o odroczoną płatność, a przy tym bez pobierania żadnej dodatkowej prowizji w przypadku opłat TollCollect.

Dlaczego pośrednictwo DKV? Największa korzyść to fakt, że firma ZTE Radom, dzieki pośrednictwu DKV przy rozliczaniu w Niemczech myta  poprzez urządzenie pokładowe, otrzymuje od DKV faktury nie obciążone żadną dodatkową prowizją. Zasada to dotyczy w takim samym stopniu wszystkich klientów DKV, którzy zdecydują się na tryb rozliczeń post paid opłat TollCollect. Wystarczy zamontować w pojazdach urządzenia pokładowe, które automatycznie rejestrują przejechane odcinki drogi i na tej podstawie wyliczają opłatę.

Kolejną ważną korzyścią jest wydłużony termin płatności, który w przypadku DKV wynosi aż 21 dni od momentu wystawienia faktury. Pozwala to ZTE Radom elastycznie planować wydatki i polepsza płynność finansową firmy. Jest to najszybsza i najprostsza metoda  rozliczeń, dzięki której wszystkie opłaty zestawione zostają na jednej fakturze od DKV wystawianej dwa razy w miesiącu w PLN lub EUR.

Nie do przecenienia jest również wygodna konsolidacja rozliczeń: jeśli za pośrednictwem jednego operatora karty paliwowej rozliczamy opłaty drogowe w wielu krajach, mamy jednego partnera odpowiedzialnego za wszystkie faktury i kontrolę płatności. Dokładnie tak jest w przypadku firmy ZTE Radom, która za pośrednictwem DKV rozlicza dodatkowo myto we Francji, Hiszpanii, Polsce oraz opłaty w czeskim systemie Premid. Oznacza to, że np. na trasie Polska-Niemcy-Austria-Czechy, firma  ZTE Radom na jednej fakturze otrzymuje w pełni zebrane koszty za Toll Collect, Go Maut, MYTO CZ oraz viaTOLL.

Integracja rozliczeń myta w Europie

Dynamiczny rozwój firmy transportowej idący w parze z rosnącą w osatnich latach ilością płatnych dróg w Europie, wiązał się z coraz większą listą wymogów oraz formalności, jakie trzeba było spełnić aby swobodnie przemieszczać się po Europie. W przypadku firmy ZTE Radom nieocnienione w obecnych realiach jest pośrednictwo międzynarodowego operatora kart paliwowych jakim jest DKV Euro Service, który już dawno przestał oferować jej jedynie możliwość zakupu paliwa.

DKV nie tylko przejął na siebie ciężar wszelkich formalności związanych z rejestracją do poszczególnych systemów myta, ale przede wszystkim uprościł późniejsze rozliczenia poniesionych w trasie opłat oraz zagwarantował dostęp do szeregu usług dodatkowych, takich jak: narzędzia online czy możliwość odzyskiwania zagranicznego VAT. Dziś ZTE Radom, poza ujednoliconym i przejrzystym systemem  rozliczania większości kosztów związanych z transportem, ma również gwarancję, że wszystkie transakcje, formalności oraz ewentualne reklamacje realizowane będą przez jednego partnera, czuwającego nad ogółem rozliczeń.

(źr. DKV)

kobiety w logistyce
Kobiety za kierownicą łagodzą obyczaje?
Odkrywamy „Źródła Logistyki” – relacja z 7. Forum Kobiet w Logistyce!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Koszty nietrafionej rekrutacji są ogromne - jak tego uniknąć?
Zmiany w prawie – tachografy konkretne rozwiązania! Cz.2
Transport i spedycja drogowa - najnowsze zmiany w prawie cz. 1
reklama
Jak stworzyć prywatną giełdę ładunków?
Obowiązek montażu tachografów w pojazdach poniżej 3,5 tony? - CORTE zgłasza uwa ...
Transport poniżej 3,5 tony - prawa i obowiązki
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Dzień wejścia w życie Unijnego Kodeksu Celnego – dniem żałoby!?
Inwestycje na rynku nieruchomości komercyjnych – ich wielkim beneficjentem Polska?
Znane są już ostateczne zmiany w dyrektywie o delegowaniu pracowników
Co trzeci pracownik powyżej 50 roku życia czuje się wykluczony z pracy!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
FM Logistic buduje nowy magazyn w Lućmierzu
Kuehne + Nagel otworzył w Chile hub logistyczny dla farmaceutyków
7R Park Tczew zyskuje kolejnego klienta
Kształcenie kierowców w porozumieniu z Forum Transportu Drogowego
Spółka OT Logistics uruchomiła nową linię żeglugową na Łabie
Na 25-lecie firmy Volvo wypuszcza na rynek edycję specjalną ciągnika FH
Jak Dachser kontroluje lotnicze cargo?
Najbardziej energooszczędny magazyn świata powstaje w Tilburgu
Logmaster otworzył nowy oddział pod Warszawą
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC