Toyota Traigo 48 to najnowsze dziecko z rodziny akumulatorowych paleciaków Toyoty. Nowoczesne wyposażenie daje wyższy poziom produktywności przy niskim zużyciu energii, który zapewnia najlepszą w swojej klasie wydajność energetyczną, ułatwiając tym samym prace o dużej intensywności.
Jak zawsze, Toyota myśli o swoich klientach, by nowe produkty firmy zapewniały jeszcze wyższy poziom wydajności. Szeroko zakrojone badania umożliwiły zintegrowanie najnowszych technologii i komponentów w nowym kompaktowym wózku Traigo 48. W połączeniu z ulepszoną ergonomią, zapewniło to optymalizację środowiska pracy operatora. Dzięki temu użytkownicy osiągają dłuższy czas pracy bez ograniczenia wydajności, nawet w przypadku najbardziej intensywnych prac.
Nowy, 48-woltowy elektryczny wózek widłowy Traigo wyposażony jest w nowy mechanizm wspomagania sterowania, który ułatwia manewrowanie oraz funkcję proporcjonalnej siły wspomagania zapewniającą precyzyjną kontrolę przy wszystkich prędkościach jazdy. Wózek ma również zwiększoną kontrolę z pełnym zatrzymaniem na rampie i precyzyjnym pozycjonowaniem z ładunkiem i bez ładunku. Modele 3-kołowe są dostępne o udźwigach od 1,5 do 2,0 tony, posiadają dużą zwrotność w ograniczonych przestrzeniach. Modele 4-kołowe, dostępne są w zakresie od 1,6 do 2,0 ton, są w stanie podołać intensywnym operacjom w środowiskach wewnętrznych i zewnętrznych, również mają mniejszy promień skrętu. Jak pokazuje producent w opisie wyposażenia, nowe wózki widłowe zapewniają wysoką wydajność przy w obsłudze wszelkich ładunków. Są one również wyposażone w unikalny System Aktywnej Stabilności (SAS) oraz silniki Toyota AC, zwiększające poziom bezpieczeństwa i wydajności.
48-woltowa rodzina wózków widłowych wyznacza nowe standardy w zakresie efektywności energetycznej, zużywając mniej energii przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności. Modele te dostępne są również z akumulatorem litowo-jonowym, który pozwala na szybkie ładowanie w dowolnym momencie. Ten sposób zarządzania pracą akumulatora eliminuje konieczność wymiany akumulatora podczas wielozmianowego trybu pracy.
- Naszym celem było przekroczenie oczekiwań klientów. W przypadku modelu Traigo 48 zaoferowaliśmy najlepszą w tej klasie urządzeń produktywność poprzez zwiększenie wydajności i zmniejszenie zużycia energii. Dzięki zastosowaniu akumulatorów litowo-jonowych, Traigo 48, to również ważny krok naprzód w zakresie ergonomii. Akumulatory tego typu zmniejszają konieczność wymiany baterii podczas pracy w wielu aplikacjach - mówi David Backx, Manager Działu Zarządzania Produktami w kategorii wózków z przewciwwagą w Toyota Material Handling Europe.
(źr. Toyota Material Hanlidng Europe)