Dodaj ogłoszenie o pracy


Już nie Giełda, tylko System Trans.eu

Giełda Trans.eu przeszła proces rebrandingu. Nowe usługi, system identyfikacji wizualnej czy strona internetowa, to tylko część elementów, które wyróżniają kompleksowy System Trans.eu.

Gdy w 2004 roku Logintrans sp. z o.o. postanowiła wdrożyć na polski rynek internetową giełdę frachtową, jej działalność była skupiona wyłącznie na tym rozwiązaniu. Szybko jednak okazało się, że popyt na podobne usługi zauważalny jest również na sąsiednich rynkach, w związku z czym nastąpiła ekspansja. Obecnie System Trans.eu jest wykorzystywany w ponad 24 krajach na terenie Europy, a giełda stała się tylko jedną z wielu prowadzonych gałęzi biznesu.

- Istotne zmiany, które zaszły na przestrzeni ostatnich kilku lat na rynku TSL zainspirowały nas do modernizacji dotychczasowej strategii biznesowej i celów, do których dążymy – tłumaczy Krzysztof Dwornik, Dyrektor Generalny ds. Sprzedaży z Logintrans sp. z o.o.

W efekcie skupiliśmy się na jednoczesnym rozwijaniu kilku niezależnych usług, co umożliwiło nam stworzenie kompleksowego systemu dedykowanego dla branży transportowej. Rozwiązania stanowiące trzon dotychczasowej działalności, takie jak giełda ładunków TransLoads, giełda pojazdów TransTrucks, system bezpieczeństwa TransProtect czy jedyny w Europie komunikator biznesowy TransCommunicate są nieustannie ulepszane, by zapewnić użytkownikom optymalną skuteczność. Relatywnie nowymi usługami są Transinkasso – specjalistyczna windykacja, dzięki której można skutecznie odzyskać dług za pomocą Systemu Trans.eu oraz TransConnect – narzędzie umożliwiające integrację giełdy z oprogramowaniem, które użytkownik wykorzystuje na co dzień. W ofercie dostępny jest także Trans24 – sklep internetowy z częściami oraz akcesoriami do ciężarówek.

- Każde z tych rozwiązań pełni zupełnie inną funkcję, jednak ich cel jest jeden – maksymalnie ułatwić użytkownikowi prowadzenie biznesu transportowego za pomocą różnych narzędzi z zakresu IT – wyjaśnia K. Dwornik – Obecnie oferujemy szereg niezależnych usług, ale jeszcze w tym roku mamy zamiar wprowadzić kolejne narzędzie – TransBrokers – związane z zawieraniem ubezpieczeń, jednak na tym etapie nie mogę jeszcze zdradzić szczegółów.

W ślad za zmianami o podłożu biznesowym podążyły zmiany wizerunkowe. Opracowano nowy system identyfikacji wizualnej, który z jednej strony ma nieco odświeżyć design marki poprzez dostosowanie go do obecnie panujący trendów, natomiast z drugiej – skutecznie oddać nowe wartości, tj. kompleksowość i systemowość.  Istotną zmianą jest również wdrożenie nowej strony internetowej. Duży nacisk położono na funkcjonalność tak, by stała się jak najbardziej przyjazna dla użytkownika. Dominują na niej obecnie liczne infografiki oraz materiały video, które w prosty sposób pokazują zastosowanie poszczególnych usług.

Więcej informacji na www.trans.eu.

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.