Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz EFEKTUM Wojciech Nadejczyk S.K,A serdecznie zapraszają do udziału w konferencji:
podczas której przybliżony zostanie popularny na świecie model pracy zdalnej, zakorzeniony już w polskiej praktyce biznesowej.
Program spotkania oparty będzie na omówieniu najważniejszych zagadnień związanych z pracą w modelu rozproszonym (zdalnym): od najczęściej pojawiających się obaw, barier we wdrożeniu lub przygotowaniu się do pracy zdalnej, przez korzyści z niej płynące oraz niezbędnych zmianach, które trzeba przeprowadzić w organizacji, aby skutecznie wdrożyć optymalne rozwiązania.
Tematami przewodnimi konferencji będą:
- szeroko rozumiane bezpieczeństwo danych
- narzędzia informatyczne wspomagające pracę zdalną
- modele zarządzania zespołami rozproszonymi
- plany zmian regulacji prawnych ułatwiających telepracę
czyli aspekty najczęściej podnoszone przy dyskusjach o docelowych wdrożeniach.
Uczestnictwo w spotkaniu szczególnie polecamy:
Zarządom i wyższej kadrze zarządzającej
Dyrektorom operacyjnym
Osobom zarządzającym w działach HR
Osobom poszukującym nowoczesnych modeli rozwoju i nowego podejścia do efektywnej współpracy i zarządzania zespołem.
Jeśli chcesz wiedzieć, jak powiększyć swoje szanse na skuteczną rekrutację pracowników, dowiedzieć się jak skutecznie obniżyć koszty pracy, jakie procesy biznesowe nadają się do telepracy oraz jak najwięksi gracze na rynku wdrażają u siebie ten model pracy, koniecznie weź udział w marcowej konferencji.
Data i miejsce: 13.03.2018 r., Pałac Lubomirskich, siedziba Business Center Club, Warszawa
Pełna informacja o konferencji: www.zdalnidopracy.evenea.pl