Dodaj ogłoszenie o pracy


Profesjonalna obsługa klienta w firmach TSL

(Warszawa, 04.10.2017)

Co jest celem szkolenia? Celem szkolenia jest poznanie i przećwiczenie w praktyce technik obsługi klienta uwzględniając jego podstawowe potrzeby, zarówno jako partnera biznesowego i jako człowieka z nastawieniem na stworzenie długoterminowych relacji.

Co zyska uczestnik po szkoleniu?  Przede wszystkim nauczy się rozpoznawać i zaspokajać podstawowe potrzeby klienta jako człowieka, wzmocni poczucie empatii i zaangażowania, nabędzie umiejętność pracy z emocjami klienta i własnymi. Pakiet wiedzy i ćwiczeń, które zostaną przerobione podczas warsztatu mają umożliwić wprowadzenie w firmach TSL skutecznych standardów obsługi klienta i utrzymanie długofalowej współpracy.

METODY – warsztaty, praca na przykładach, budowanie własnych instrukcji, wymiana doświadczeń.

Dla kogo jest to szkolenie? Warsztat przeznaczony jest dla pracowników działów obsługi klienta, spedytorów, handlowców oraz właścicieli firm małych i średnich z branży TSL.

Trenerka: to doświadczony trener umiejętności miękkich, specjalistka z branży TSL z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy w dużych i małych firmach TSL - polskich i zagranicznych, gdzie optymalizowała procesy transportowo – logistyczne oraz tworzyła i zarządzała działami jakości oraz obsługi klienta. Przez 10 lat była wewnętrznym trenerem umiejętności miękkich i spraw związanych z obsługą klienta w jednej z największych firm logistycznych. Obecnie trener, niezależny ekspert i doradca na rynku TSL.

TERMIN: 04 października 2017 r., Warszawa, w godz. 10.00 - 17.00,

Cena za udział jednej osoby = 680 PLN +VAT (w cenie zawarty jest udział w wykładach, materiały, przerwy kawowe). Uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU należy przesłać do 27 września 2017 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  POBIERZ Formularz Zgłoszeniowy

Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność przesyłanych zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział. Więcej informacji udziela Beata Trochymiak, tel. 535 448 544.

UWAGA! Dla firm, których przedstawiciele brali już udział we wcześniejszych szkoleniach organizowanych przez Pracujwlogistyce.pl, udzielamy rabatu! W przypadku zgłoszenia na każde kolejne szkolenie udzielamy 5 proc. rabatu.

Plan szkolenia obejmuje:
1.    Kontekst biznesowy – rynek na jakim funkcjonujemy, specyfika branży, typy transakcji, problemy klientów.
2.    Autorefleksja – jakimi jesteśmy klientami, co lubimy, a czego nie jako klienci, jakie są nasze oczekiwania.
3.    Potrzeby klientów: tworzenie listy potrzeb, przypisanie wagi, dopasowanie scenariuszy z życia wziętych – baza do pracy.
4.    Zaspokajanie potrzeb klienta – praca z przykładami – intuicja, wymiana doświadczeń, odniesienie do własnych emocji.
5.    Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych i konkretne narzędzia na:
a)    Uspokajanie,
b)    Zarządzanie emocjami,
c)    Pokazywanie zaangażowania,
d)    Okazywanie zrozumienia,
e)    Mówienie nie,
6.    Jakość korespondencji z klientem – maile, komunikator, sms.
7.    Spotkania face-to-face
8.    Klient trudny – jak rozmawiać z kimś kogo się nie lubi, kogo się boimy?
9.    Relacje długoterminowe – jak je budować z klientem?

Zapraszamy do udziału!

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.