Dodaj ogłoszenie o pracy


FIRMA TSL PRZYJAZNA KLIENTOWI

(07.04.2017, Warszawa)

Zapraszamy na wyjątkowy i jedyny tego typu warsztat w Polsce poświęcony przygotowaniu firm z branży TSL do obsługi klienta i utrzymania z nim relacji oraz długofalowej współpracy. W trakcie szkolenia uczestnicy będą mogli nabyć wiedzę z zakresu prawidłowej analizy dotyczącej określania grup docelowych, przyczyn utraty klientów, monitorowania zadowolenia klientów oraz budowania odpowiedniej stryktury w firmie nastawionej na zatrzymanie klienta. Pakiet wiedzy i ćwiczeń, które zostaną przerobione podczas warsztatu mają umożliwić małym i średnim firmom spedycyjnym, transportowym, logistycznym, wprowadzenie skutecznych standardów obsługi klienta i utrzymanie długofalowej współpracy.

Warsztat przeznaczony jest dla specjalistów i managerów zarządzających, operacyjnych, handlowych oraz właścicieli firm małych i średnich z branży TSL.

Trener: specjalista z branży TSL z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy w dużych i małych firmach TSL - polskich i zagranicznych, gdzie tworzył i zarządzał działami obsługi klienta, wyznaczał politykę jakościową, optymalizował procesy transportowo – logistyczne. Trener umiejętności miękkich. Obecnie niezależny ekspert i doradca na rynku TSL.

Program szkolenia obejmuje

1.  Duża korporacja vs. Mała firma – zdobywanie i utrzymanie klienta
a. Analiza świadczonych usług – rodzaje, grupa docelowa.
b. Główne przyczyny utraty klientów – poziom usług, błędy w organizacji, błędy w zarządzaniu.
c. Wybory dokonywane przez klientów - Cykl życia klienta – teoria, możliwości zmiany tego trendu.
2. Struktura organizacyjna
a. Budowanie odpowiedniej struktury w organizacji wspierającej pozyskanie i utrzymanie klientów.
b. Wyodrębnienie funkcji z uwzględnieniem rozmiarów firmy.
c. Określenie głównych kompetencji w każdej z funkcji.
d. Określenie zasad współpracy między funkcjami w mniejszych i większych firmach.
e. Przykładowe mierniki jakości pracy działów i poszczególnych pracowników nastwione na utrzymanie klienta.
f.  Zakres kompetencji i odpowiedzialności – opisy stanowisk.
g. Zakres szkoleń pracowników.
h. Dział retencji (dział obsługi klienta) – podstawowe zadania
i.  Potrzeby klientów w obecnej rzeczywistości.
j.  Standardy kontaktów z klientem – telefon, korespondencja handlowa, spotkanie face-to-face
3. Leader – warunek konieczny powodzenia
a. Określenie obowiązków liderów.
b. Jak dobierać liderów.
c. Lider – czym nie jest.
4. Monitorowanie zadowolenia klienta
a. Kiedy stosujemy to narzędzie?
b. Sposoby i częstotliwość badania satysfakcji klienta
c. Przygotowanie ankiety satysfakcji klienta
d. Opracowanie wyników
e. Plan naprawczy
5. Badanie i kreowanie potrzeb klientów
a. Kiedy stosujemy to narzędzie?
b. Sposoby i częstotliwość badania
c. Przygotowanie odpowiednich pytań
d. Opracowanie wyników
e. Plan działania
6. Up-selling – wykorzystanie wszystkich działów do dodatkowej sprzedaży naszych usług.

 

TERMIN: 07 kwietnia 2017 r., Warszawa, w godz. 10.00 - 17.00,

POBIERZ Formularz Zgłoszeniowy

Cena za udział jednej osoby = 680 PLN +VAT (w cenie zawarty jest udział w wykładach, materiały, lunch, przerwy kawowe). Uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu.

ZGŁOSZENIA UDZIAŁU należy przesyłać do 01 kwietnia 2017 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność przesyłanych zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział. Więcej informacji udziela Beata Trochymiak, tel. 535 448 544.

UWAGA! Dla firm, których przedstawiciele brali już udział we wcześniejszych szkoleniach organizowanych przez Pracujwlogistyce.pl, udzielamy rabatu! W przypadku zgłoszenia na każde kolejne szkolenie udzielamy 10 proc. rabatu.

ZAPRASZAMY!

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.