(07.04.2017, Warszawa)
Zapraszamy na wyjątkowy i jedyny tego typu warsztat w Polsce poświęcony przygotowaniu firm z branży TSL do obsługi klienta i utrzymania z nim relacji oraz długofalowej współpracy. W trakcie szkolenia uczestnicy będą mogli nabyć wiedzę z zakresu prawidłowej analizy dotyczącej określania grup docelowych, przyczyn utraty klientów, monitorowania zadowolenia klientów oraz budowania odpowiedniej stryktury w firmie nastawionej na zatrzymanie klienta. Pakiet wiedzy i ćwiczeń, które zostaną przerobione podczas warsztatu mają umożliwić małym i średnim firmom spedycyjnym, transportowym, logistycznym, wprowadzenie skutecznych standardów obsługi klienta i utrzymanie długofalowej współpracy.
Warsztat przeznaczony jest dla specjalistów i managerów zarządzających, operacyjnych, handlowych oraz właścicieli firm małych i średnich z branży TSL.
Trener: specjalista z branży TSL z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy w dużych i małych firmach TSL - polskich i zagranicznych, gdzie tworzył i zarządzał działami obsługi klienta, wyznaczał politykę jakościową, optymalizował procesy transportowo – logistyczne. Trener umiejętności miękkich. Obecnie niezależny ekspert i doradca na rynku TSL.
Program szkolenia obejmuje
1. Duża korporacja vs. Mała firma – zdobywanie i utrzymanie klienta
a. Analiza świadczonych usług – rodzaje, grupa docelowa.
b. Główne przyczyny utraty klientów – poziom usług, błędy w organizacji, błędy w zarządzaniu.
c. Wybory dokonywane przez klientów - Cykl życia klienta – teoria, możliwości zmiany tego trendu.
2. Struktura organizacyjna
a. Budowanie odpowiedniej struktury w organizacji wspierającej pozyskanie i utrzymanie klientów.
b. Wyodrębnienie funkcji z uwzględnieniem rozmiarów firmy.
c. Określenie głównych kompetencji w każdej z funkcji.
d. Określenie zasad współpracy między funkcjami w mniejszych i większych firmach.
e. Przykładowe mierniki jakości pracy działów i poszczególnych pracowników nastwione na utrzymanie klienta.
f. Zakres kompetencji i odpowiedzialności – opisy stanowisk.
g. Zakres szkoleń pracowników.
h. Dział retencji (dział obsługi klienta) – podstawowe zadania
i. Potrzeby klientów w obecnej rzeczywistości.
j. Standardy kontaktów z klientem – telefon, korespondencja handlowa, spotkanie face-to-face
3. Leader – warunek konieczny powodzenia
a. Określenie obowiązków liderów.
b. Jak dobierać liderów.
c. Lider – czym nie jest.
4. Monitorowanie zadowolenia klienta
a. Kiedy stosujemy to narzędzie?
b. Sposoby i częstotliwość badania satysfakcji klienta
c. Przygotowanie ankiety satysfakcji klienta
d. Opracowanie wyników
e. Plan naprawczy
5. Badanie i kreowanie potrzeb klientów
a. Kiedy stosujemy to narzędzie?
b. Sposoby i częstotliwość badania
c. Przygotowanie odpowiednich pytań
d. Opracowanie wyników
e. Plan działania
6. Up-selling – wykorzystanie wszystkich działów do dodatkowej sprzedaży naszych usług.
TERMIN: 07 kwietnia 2017 r., Warszawa, w godz. 10.00 - 17.00,
POBIERZ Formularz Zgłoszeniowy
Cena za udział jednej osoby = 680 PLN +VAT (w cenie zawarty jest udział w wykładach, materiały, lunch, przerwy kawowe). Uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu.
ZGŁOSZENIA UDZIAŁU należy przesyłać do 01 kwietnia 2017 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność przesyłanych zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział. Więcej informacji udziela Beata Trochymiak, tel. 535 448 544.
UWAGA! Dla firm, których przedstawiciele brali już udział we wcześniejszych szkoleniach organizowanych przez Pracujwlogistyce.pl, udzielamy rabatu! W przypadku zgłoszenia na każde kolejne szkolenie udzielamy 10 proc. rabatu.
ZAPRASZAMY!