Dodaj ogłoszenie o pracy


RETENCJA KLIENTA NA RYNKU USŁUG TSL – czyli jak zatrzymać klienta i rozwinąć sprzedaż!

(Warszawa, 07.12.2016)

Warsztat szkoleniowy - jedyny tego typu w Polsce - przeznaczone dla specjalistów i managerów działów obsługi klienta i handlowych w firmach transportowych, spedycyjnych i logistycznych. Podczas szkolenia, uczestnik zapozna się z nowoczesnymi narzędziami w zakresie analizy usług, jak zbudować dział retencji i wykorzystać go do dodatkowej sprzedaży, czym różni się retencja od akwizycji, jak badać i kreować potrzeby klientów.

Trener: specjalista z branży TSL z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy w dużych firmach TSL - polskich i zagranicznych, gdzie tworzył i zarządzał działami obsługi klienta, wyznaczał politykę jakościową, optymalizował procesy transportowo – logistyczne. Trener umiejętności miękkich. Obecnie niezależny ekspert i doradca na rynku TSL.

Program warsztatu szkoleniowego obejmuje m.in. zagadnienia:
1. Dlaczego klienci odchodzą? – narzędzia do analizy;
2. Czym jest akwizycja, a czym retencja ?
3. Tworzymy dział retencji (dział obsługi klienta);
4. Monitorowanie zadowolenia klientów;
5. Badanie i kreowanie potrzeb klientów;
6. Up-selling – wykorzystanie działów retencji do dodatkowej sprzedaży naszych usług.;
7. Projektowanie struktury organizacyjnej w celu zapewnienia optymalnej retencji klientów.


TERMIN: 07 grudnia 2016 r., Warszawa, w godz. 10.00 - 17.00,

POBIERZ Formularz Zgłoszeniowy

Cena za udział jednej osoby = 720 PLN +VAT (w cenie zawarty jest udział w wykładach, materiały, lunch, przerwy kawowe). Uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu.

ZGŁOSZENIA UDZIAŁU należy przesyłać do 01 grudnia 2016 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność przesyłanych zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział. Więcej informacji udziela Beata Trochymiak, tel. 535 448 544.

UWAGA! Dla firm, których przedstawiciele brali już udział we wcześniejszych szkoleniach organizowanych przez Pracujwlogistyce.pl, udzielamy rabatu! W przypadku zgłoszenia na każde kolejne szkolenie powyżej 2 osób udzielamy 10 proc. rabatu.

ZAPRASZAMY!

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.