(Warszawa, 07.12.2016)
Warsztat szkoleniowy - jedyny tego typu w Polsce - przeznaczone dla specjalistów i managerów działów obsługi klienta i handlowych w firmach transportowych, spedycyjnych i logistycznych. Podczas szkolenia, uczestnik zapozna się z nowoczesnymi narzędziami w zakresie analizy usług, jak zbudować dział retencji i wykorzystać go do dodatkowej sprzedaży, czym różni się retencja od akwizycji, jak badać i kreować potrzeby klientów.
Trener: specjalista z branży TSL z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy w dużych firmach TSL - polskich i zagranicznych, gdzie tworzył i zarządzał działami obsługi klienta, wyznaczał politykę jakościową, optymalizował procesy transportowo – logistyczne. Trener umiejętności miękkich. Obecnie niezależny ekspert i doradca na rynku TSL.
Program warsztatu szkoleniowego obejmuje m.in. zagadnienia:
1. Dlaczego klienci odchodzą? – narzędzia do analizy;
2. Czym jest akwizycja, a czym retencja ?
3. Tworzymy dział retencji (dział obsługi klienta);
4. Monitorowanie zadowolenia klientów;
5. Badanie i kreowanie potrzeb klientów;
6. Up-selling – wykorzystanie działów retencji do dodatkowej sprzedaży naszych usług.;
7. Projektowanie struktury organizacyjnej w celu zapewnienia optymalnej retencji klientów.
TERMIN: 07 grudnia 2016 r., Warszawa, w godz. 10.00 - 17.00,
POBIERZ Formularz Zgłoszeniowy
Cena za udział jednej osoby = 720 PLN +VAT (w cenie zawarty jest udział w wykładach, materiały, lunch, przerwy kawowe). Uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu.
ZGŁOSZENIA UDZIAŁU należy przesyłać do 01 grudnia 2016 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność przesyłanych zgłoszeń i dokonanie opłaty za udział. Więcej informacji udziela Beata Trochymiak, tel. 535 448 544.
UWAGA! Dla firm, których przedstawiciele brali już udział we wcześniejszych szkoleniach organizowanych przez Pracujwlogistyce.pl, udzielamy rabatu! W przypadku zgłoszenia na każde kolejne szkolenie powyżej 2 osób udzielamy 10 proc. rabatu.
ZAPRASZAMY!