(17 - 18 marca 2016 r., okolice Warszawy)
Proponujemy Państwu dwudniowe szkolenie, jako profesjonalne narzędzie marketingowe w zakresie rozwoju sprzedaży usług dedykowane osobom, które mają już doświadczenie w sprzedaży i w pracy w działach obsługi klienta w branży TSL. Podczas tych warsztatów dowiecie się jak sprzedawać z sukcesem i zatrzymać klienta!
Podczas warsztatów przeanalizujemy szczegółowo poniższe tematy i przetrenujemy działania w praktyce:
Dlaczego klienci odchodzą?
Z powodu ceny, złej obsługi, braku relacji, braku programów lojalnościowych… W dzisiejszych czasach każda oferta wygląda podobnie, standardy usług także.
Co zrobić aby się wyróżnić ze swoją ofertą?
Warto zbadać bardzo gruntownie specyfikę klienta i w ofercie wskazać na te atuty naszej firmy, które odpowiedzą na specyficzne potrzeby klienta. Konkurować w innych obszarach poza ceną, nawet edukować klientów w zakresie prestiżu, współpracy dobrych marek, budowania wizerunku, pokazać możliwości wspólnego rozwoju, itp.
Co zrobić aby klient nie chciał się z Tobą rozstać?
Przede wszystkim zadbać o relacje na wszelkich możliwych poziomach, w całej organizacji klienta bo klientem nie jest tylko jedna osoba a cała firma. Ważne jakie osoby z naszej organizacji wybierzemy do kontaktu z klientami i w jakim zakresie. Istotne jest także na ile rozpoznamy różne osoby po stronie klienta, z którymi powinniśmy budować relacje. Ale żeby zadbać o relacje trzeba wiedzieć o kliencie dosłownie wszystko. W tym pomogą nam Persony - jest to fantastyczne narzędzie marketingowe wykorzystywane przez całą firmę (od produkcji do sprzedaży). Ułatwia stworzenie archetypu klienta i organizacji w celu lepszego poznania ich zapotrzebowania oraz możliwości dopasowania relacji i oferty. Na szkoleniu będziemy się uczyć jak takie persony stworzyć dla naszych klientów.
Często nie chce nam się wykonywać kolejnego telefonu z pytaniem „jak tam”. Jak być w stałym kontakcie z klientem, jak zminimalizować ryzyko nie przedłużenia kontraktu?
Warto stworzyć program monitorowania poziomu satysfakcji klienta oraz wykorzystać alternatywne sposoby monitorowania satysfakcji klientów:
• Poznanie Typologii Osobowości Junga autodiagnoza oraz analiza klientów, dopasowanie stylu komunikacji do osoby oraz informacja zwrotna jakie obszary warto rozwijać u siebie.
• Monitorowanie satysfakcji wszystkich kluczowych osób w firmie klienta.
Program warsztatów obejmuje zagadnienia:
Sztuka komunikacji, przypomnienie narzędzi i technik komunikacji, poznanie nowych.
Wstęp do retencji klientów. Zapoznanie się z narzędziem Persony. Budowanie PERSON klientów dla branży TSL.
Analiza Person, rozpoznanie i kreowanie potrzeb klienta.
Budowanie własnego wizerunku i autorytetu w oparciu o zbadane zapotrzebowanie u klienta, podsumowanie dnia.
Przypomnienie z dnia poprzedniego, zapoznanie się z Typologią Osobowości Junga.
Trening rozpoznania typów i sposobu komunikacji.
Szukanie „ambasadorów” wewnątrz organizacji klienta i budowanie sieci relacji.
Monitorowanie satysfakcji klienta, alternatywne narzędzia. Harmonogram Obsługi Klienta.
Zapraszamy do udziału!
Termin szkolenia: 17 - 18 marca 2016 r.
Miejsce: ośrodek szkoleniowy pod Warszawą
Cena: 1190 PLN +VAT/jedną osobę
zawiera 2 dni szkolenia w formie warsztatów po 8 godzin/dzień, materiały, lunch, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Cena nie zawiera noclegu, jednakże istnieje możliwość rezerwacji noclegu w ośrodku, w którym będzie odbywać się szkolenie (szczegółowe informacje u organizatora).
Szkolenie odbędzie się w przypadku odpowiedniej liczby uczestników. Zgłoszenia należy przesyłać do 10 marca 2016 r. na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
UWAGA! Istnieje również możliwość organizacji szkolenia zamkniętego dla jednego przedsiębiorstwa. W sprawie szczegółowych informacji prosimy o kontakt pod numerem tel. 535 448 544.