Dodaj ogłoszenie o pracy


Jak sprzedać usługę i zatrzymać klienta? - Akademia Profesjonalnej Sprzedaży w Logistyce

(17 - 18 marca 2016 r., okolice Warszawy)

Proponujemy Państwu dwudniowe szkolenie, jako profesjonalne narzędzie marketingowe w zakresie rozwoju sprzedaży usług dedykowane osobom, które mają już doświadczenie w sprzedaży i w pracy w działach obsługi klienta w branży TSL. Podczas tych warsztatów dowiecie się jak sprzedawać z sukcesem i zatrzymać klienta!

Podczas warsztatów przeanalizujemy szczegółowo poniższe tematy i przetrenujemy działania w praktyce:

Dlaczego klienci odchodzą?
Z powodu ceny, złej obsługi, braku relacji, braku programów lojalnościowych… W dzisiejszych czasach każda oferta wygląda podobnie, standardy usług także.

Co zrobić aby się wyróżnić ze swoją ofertą?
Warto zbadać bardzo gruntownie specyfikę klienta i w ofercie wskazać na te atuty naszej firmy, które odpowiedzą na specyficzne potrzeby klienta. Konkurować w innych obszarach poza ceną, nawet edukować klientów w zakresie prestiżu, współpracy dobrych marek, budowania wizerunku, pokazać możliwości wspólnego rozwoju, itp.

Co zrobić aby klient nie chciał się z Tobą rozstać?
Przede wszystkim zadbać o relacje na wszelkich możliwych poziomach, w całej organizacji klienta bo klientem nie jest tylko jedna osoba a cała firma. Ważne jakie osoby z naszej organizacji wybierzemy do kontaktu z klientami i w jakim zakresie. Istotne jest także na ile rozpoznamy różne osoby po stronie klienta, z którymi powinniśmy budować relacje. Ale żeby zadbać o relacje trzeba wiedzieć o kliencie dosłownie wszystko. W tym pomogą nam Persony - jest to fantastyczne narzędzie marketingowe wykorzystywane przez całą firmę (od produkcji do sprzedaży). Ułatwia stworzenie archetypu klienta i organizacji w celu lepszego poznania ich zapotrzebowania oraz możliwości dopasowania relacji i oferty. Na szkoleniu będziemy się uczyć jak takie persony stworzyć dla naszych klientów.

Często nie chce nam się wykonywać kolejnego telefonu z pytaniem „jak tam”. Jak być w stałym kontakcie z klientem, jak zminimalizować ryzyko nie przedłużenia kontraktu?
Warto stworzyć program monitorowania poziomu satysfakcji klienta oraz wykorzystać alternatywne sposoby monitorowania satysfakcji klientów:
• Poznanie Typologii Osobowości Junga autodiagnoza oraz analiza klientów, dopasowanie stylu komunikacji do osoby oraz informacja zwrotna jakie obszary warto rozwijać u siebie.
• Monitorowanie satysfakcji wszystkich kluczowych osób w firmie klienta.

Program warsztatów obejmuje zagadnienia:

Sztuka komunikacji, przypomnienie narzędzi i technik komunikacji, poznanie nowych.
Wstęp do retencji klientów. Zapoznanie się z narzędziem Persony. Budowanie PERSON klientów dla branży TSL.
Analiza Person, rozpoznanie i kreowanie potrzeb klienta.
Budowanie własnego wizerunku i autorytetu w oparciu o zbadane zapotrzebowanie u klienta, podsumowanie dnia.
Przypomnienie z dnia poprzedniego, zapoznanie się z Typologią Osobowości Junga.
Trening rozpoznania typów i sposobu komunikacji.
Szukanie „ambasadorów” wewnątrz organizacji klienta i budowanie sieci relacji.
Monitorowanie satysfakcji klienta, alternatywne narzędzia. Harmonogram Obsługi Klienta.

Zapraszamy do udziału!

Termin szkolenia: 17 - 18 marca 2016 r.

Miejsce: ośrodek szkoleniowy pod Warszawą

Cena: 1190 PLN +VAT/jedną osobę

zawiera 2 dni szkolenia w formie warsztatów po 8 godzin/dzień, materiały, lunch, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Cena nie zawiera noclegu, jednakże istnieje możliwość rezerwacji noclegu w ośrodku, w którym będzie odbywać się szkolenie (szczegółowe informacje u organizatora).

Szkolenie odbędzie się w przypadku odpowiedniej liczby uczestników. Zgłoszenia należy przesyłać do 10 marca 2016 r. na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

UWAGA! Istnieje również możliwość organizacji szkolenia zamkniętego dla jednego przedsiębiorstwa. W sprawie szczegółowych informacji prosimy o kontakt pod numerem tel. 535 448 544.

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.