Warsztat jednodniowy, prowadzony w grupie maks. kilkunastoosobowej, którego celem jest wypracowanie optymalnych metod zarządzania pracownikami w czasie. Nabycie wiedzy na temat zasad konstruktywnej informacji zwrotnej (oceny pracownika), w tym zapoznanie się z różnymi typami osobowości i ich wpływu na komunikację. Dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących motywacji jako środka służącego realizacji celów. Nabycie umiejętności definiowania, zauważania oraz radzenia sobie z barierami i zakłóceniami w komunikacji.
Trener – doświadczony couch, trener kadry managerskiej, wieloletni manager logistyki w zakładach produkcyjnych w Polsce i zagranicą. Na co dzień wdraża standardy logistyczne i definiuje politykę logistyczną firm oraz usprawnia współpracę z innymi działami, rozwiązuje sytuacje konfliktowe w różnorodnych zespołach. W ramach szkoleń i warsztatów tworzy sytuacje, w których mogą pojawić się transformujące doświadczenia. Sytuacje te mogą mieć różne formy, dzięki czemu uczestnik warsztatów potrafi się w pełni zaangażować w proces szkolenia i otworzyć się na zmiany.
MIEJSCE: Warszawa
TERMIN: 25 luty 2016
CENA za udział = 700 PLN +VAT
Zgłoszenia do 18 lutego 2016 r., formularz zgłoszeniowy należy przesłać e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Jakie korzyści i umiejętności możesz osiągnąć?
Poznanie zasad formułowania komunikatów w zależności od sytuacji
Umiejętność podziału ról w zespole oraz zasady przydzielania ich do poszczególnych typów osobowości
Poznanie zasad koordynowania prac, mikro- i makro- zarządzania pracownikami
Poznanie zasad budowania oceny i informacji zwrotnej
Poznanie narzędzi kontroli planu pracy codziennej, projektowej, tygodniowej i miesięcznej
90 proc. czasu uczestnicy pracują w małych podgrupach na przykładach, sytuacjach, zagadnieniach wskazanych przez uczestników. Zagadnienia teoretyczne przedstawiane są w formie krótkich interaktywnych wykładów uzupełniających pracę w podgrupach oraz porządkujących wiedzę uczestników. Na rozpoczęcie dnia szkolenia, każdy z uczestników definiuje swój cel, nad którym będzie pracował przez cały dzień i którego poziom realizacji określi na zakończenie szkolenia.
Program warsztatu:
Typy osobowości i ich wpływ na sposób komunikacji
Zasady efektywnej komunikacji
Ustalanie celu dla zespołu i dla poszczególnych pracowników.
Podział ról i obowiązków między pracowników. Dobór odpowiednich pracowników do projektu.
Komunikowanie celów, priorytetów i założeń.
Kontrola realizacji planu.
Koordynacja zadań, mikro i makro management
Delegowanie: Kiedy, co, po co i komu delegować. Opór przed zmianą.
Zasady skutecznego delegowania zadań
Emocje i ich wpływ na komunikację, metody zarządzania emocjami swoimi i innych.
Ocena i feedback: Trudne rozmowy i dawanie informacji zwrotnej: dyscyplinowanie pracownika, zwalnianie pracownika, negocjacje z niezadowolonymi pracownikami (groźba strajku), komunikowanie i konfrontowanie bez przemocy. Ewaluacja pracowników.
Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej.
Motywowanie pracowników: prawdy i mity.
Wpływanie na motywację i zaangażowanie podwładnych.
Metody zwiększania zaangażowania pracowników.
Złote zasady zarządzania pracownikami w czasie: zasady komunikacji, ustalania planu, kontroli realizacji
ZAPRASZAMY!