Dodaj ogłoszenie o pracy


Zarządzanie pracownikami w czasie

Warsztat jednodniowy, prowadzony w grupie maks. kilkunastoosobowej, którego celem jest wypracowanie optymalnych metod zarządzania pracownikami w czasie. Nabycie wiedzy na temat zasad konstruktywnej informacji zwrotnej (oceny pracownika), w tym zapoznanie się z różnymi typami osobowości i ich wpływu na komunikację. Dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących motywacji jako środka służącego realizacji celów. Nabycie umiejętności definiowania, zauważania oraz radzenia sobie z barierami i zakłóceniami w komunikacji.

Trener – doświadczony couch, trener kadry managerskiej, wieloletni manager logistyki w zakładach produkcyjnych w Polsce i zagranicą. Na co dzień wdraża standardy logistyczne i definiuje politykę logistyczną firm oraz usprawnia współpracę z innymi działami, rozwiązuje sytuacje konfliktowe w różnorodnych zespołach. W ramach szkoleń i warsztatów tworzy sytuacje, w których mogą pojawić się transformujące doświadczenia. Sytuacje te mogą mieć różne formy, dzięki czemu uczestnik warsztatów potrafi się w pełni zaangażować w proces szkolenia i otworzyć się na zmiany.

MIEJSCE: Warszawa

TERMIN: 25 luty 2016

CENA za udział = 700 PLN +VAT

Zgłoszenia do 18 lutego 2016 r., formularz zgłoszeniowy należy przesłać e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Jakie korzyści i umiejętności możesz osiągnąć?
Poznanie zasad formułowania komunikatów w zależności od sytuacji
Umiejętność podziału ról w zespole oraz zasady przydzielania ich do poszczególnych typów osobowości
Poznanie zasad koordynowania prac, mikro- i makro- zarządzania pracownikami
Poznanie zasad budowania oceny i informacji zwrotnej
Poznanie narzędzi kontroli planu pracy codziennej, projektowej, tygodniowej i miesięcznej
        
90 proc. czasu uczestnicy pracują w małych podgrupach na przykładach, sytuacjach, zagadnieniach wskazanych przez uczestników. Zagadnienia teoretyczne przedstawiane są w formie krótkich interaktywnych wykładów uzupełniających pracę w podgrupach oraz porządkujących wiedzę uczestników. Na rozpoczęcie dnia szkolenia, każdy z uczestników definiuje swój cel, nad którym będzie pracował przez cały dzień i którego poziom realizacji określi na zakończenie szkolenia.
    
Program warsztatu:       
Typy osobowości i ich wpływ na sposób komunikacji
Zasady efektywnej komunikacji
Ustalanie celu dla zespołu i dla poszczególnych pracowników.
Podział ról i obowiązków między pracowników. Dobór odpowiednich pracowników do projektu.
Komunikowanie celów, priorytetów i założeń.    
Kontrola realizacji planu.
Koordynacja zadań, mikro i makro management    
Delegowanie: Kiedy, co, po co i komu delegować. Opór przed zmianą.
Zasady skutecznego delegowania zadań
Emocje i ich wpływ na komunikację, metody zarządzania emocjami swoimi i innych.
Ocena i feedback: Trudne rozmowy i dawanie informacji zwrotnej: dyscyplinowanie pracownika, zwalnianie pracownika, negocjacje z niezadowolonymi pracownikami (groźba strajku), komunikowanie i konfrontowanie bez przemocy. Ewaluacja pracowników.
Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej.    
Motywowanie pracowników: prawdy i mity.
Wpływanie na motywację i zaangażowanie podwładnych.
Metody zwiększania zaangażowania pracowników.
Złote zasady zarządzania pracownikami w czasie: zasady komunikacji, ustalania planu, kontroli realizacji    

ZAPRASZAMY!
 
 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.