Dodaj ogłoszenie o pracy


Zarządzanie konfliktem i zaufaniem w zespole

Warsztat jednodniowy, prowadzony w kilkuosobowych grupach, którego celem jest zwiększenie kompetencji w zakresie zarządzania sytuacjami konfliktowymi na poziomie osobistym i organizacyjnym oraz wykorzystywania zaistniałych konfliktów do rozwoju osobistego, rozwoju zespołu i poziomu zaufania.

Trener – doświadczony couch, trener kadry managerskiej, wieloletni manager logistyki w zakładach produkcyjnych w Polsce i zagranicą. Na co dzień wdraża standardy logistyczne i definiuje politykę logistyczną firm oraz usprawnia współpracę z innymi działami, rozwiązuje sytuacje konfliktowe w różnorodnych zespołach. W ramach szkoleń i warsztatów tworzy sytuacje, w których mogą pojawić się transformujące doświadczenia. Sytuacje te mogą mieć różne formy, dzięki czemu uczestnik warsztatów potrafi się w pełni zaangażować w proces szkolenia i otworzyć się na zmiany.

Jakie korzyści i umiejętności możesz osiągnąć?
Po zajęciach uczestnik nabędzie lub poszerzy umiejętność:
•         przewidywania i rozpoznawania sporów/konfliktu w początkowym stadium
•         rozpoznawania dynamiki procesu i zapobiegania jego eskalacji
•         identyfikowania prawdziwych przyczyn konfliktów
•         sprawnego funkcjonowania w sytuacji konfliktowej
•         obiektywnego uczestniczenia w konfliktach
•         konstruktywnego formułowania informacji zwrotnych oraz własnych argumentów
•         aktywnego słuchania rozmówcy
•         wykorzystywania sytuacji trudnych do znajdywania nowych rozwiązań
•         określania i radzenia sobie z emocjami towarzyszącymi sytuacjom konfliktowym
•         rozpoznawania pułapek oraz eliminowania najczęściej popełnianych błędów w rozwiązywaniu konfliktów
•         zrozumienia intencji stron biorących udział w konflikcie

MIEJSCE: WARSZAWA

TERMIN: 18 luty 2016

CENA za udział: 700 PLN +VAT

Zgłoszenia do 11 lutego 2016 r., formularz zgłoszeniowy należy przesłać e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Program warsztatu:
Co to jest KONFLIKT?
Definicja konfliktu; Przyczyny, źródła konfliktów, typowe zachowania w sytuacjach konfliktowych; Dynamika rozwoju sytuacji konfliktowej; Rodzaje sytuacji konfliktowych: konflikt wartości, relacji, danych, interesów; Czynniki wpływające na eskalację konfliktu; Konflikt jako narzędzie manipulacji; Konflikt inspirujący do zmiany; Diagnoza sytuacji konfliktowej

METODY PODEJŚCIA DO KONFLIKTÓW: style reagowania na konflikt; Metody rozwiązywania konfliktów -mediacje, negocjacje, arbitraż, rozmowy, dyskusje, polemiki, negocjacje – style i zasady efektywności; Etapy konstruktywnego rozwiązywania konfliktu; Przygotowanie planu rozwiązania konfliktu; Rozwiązywać czy transformować?

MECHANIZMY POJAWIAJĄCE SIĘ W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH: rodzaje stanów “ja”;  Analiza transakcyjna dziecko-rodzic-dorosły; Zjawisko trójkąta dramatycznego; Ocena, krytyka, atak i obrona; Budowanie komplementarnych relacji między stronami w konflikcie; Rozpoznawanie i demaskowanie gier oraz manipulacji;

IDENTYFIKACJA I PRZEŁAMYWANIE BARIER W KOMUNIKACJI: diagnoza impasów w pracy zespołu nastawionego na realizację zadania; Strategie w pokonywaniu impasów i metody prowadzenia zespołu do celu; Wykorzystanie pozytywnej siły konfliktów; Bariery w komunikacji interpersonalnej (przekonania, nawyki, oczekiwania, dostosowanie do powszechnych norm); Identyfikacja barier jako pierwszy krok na drodze ich pozytywnego wykorzystywania; Formułowanie nowych strategii komunikowania się;
 
ŚWIADOMA KOMUNIKACJA i KONSTRUKTYWNE EMOCJE: emocje i ich znaczenie; rozpoznawanie emocji u innych; wcześniejsze rozpoznawanie konfliktów dzięki inteligencji emocjonalnej empatia jako narzędzie rozumienia istoty oporu: Kompetencje osobiste (samoświadomość, motywacja, kierowanie sobą); Kompetencje społeczne; Aktywne słuchanie; Empatyczne słuchanie, parafrazowanie; Typowe błędy i bariery związane ze słuchaniem; Konstruktywna informacja zwrotna;  Prowadzenie rozmowy dyscyplinującej (zbieranie informacji, opiniowanie, poszukiwanie optymalnych rozwiązań, wyrażanie konstruktywnej krytyki, formułowanie rozwiązań na przyszłość); Prowadzenie rozmowy motywującej (zbieranie informacji, kryteria formułowania ocen, wyrażanie konstruktywnych pochwał i krytyki, budowanie planów na przyszłość)
STUDIUM PRZYPADKÓW.

ZAPRASZAMY!

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.