Dodaj ogłoszenie o pracy


Akademia Kreatywnej Sprzedaży dla Spedytorów

Akademia Kreatywnej Sprzedaży dla Spedytorów

Branżowe szkolenie ze sprzedaży usług i obsługi klienta w formie warsztatów!

Podczas warsztatów poznasz techniki budowania relacji i  sprzedaży w obsłudze klienta!

Szkolenie to także okazja do wymiany doświadczeń z kolegami z branży!

Adresowane jest do spedytorów i asystentów spedytorów, którzy są odpowiedzialni za telefoniczną sprzedaż usług i rozwijanie współpracy z klientami.

Termin: 20-21 listopada 2014 r.

Miejsce: okolice Warszawy

Cena za 2-dniowy warsztat = 1200  PLN + 23%VAT (w cenie zawarte 2 dni szkolenia po 8 godzin, materiały, przerwy kawowe i lunch). UWAGA! Cena nie zawiera noclegu.

Każdy z uczestników może zarezerwować nocleg indywidualnie w miejscu organizacji szkolenia, w sprawie szczegółów prosimy o kontakt tel. 535 447 544.

Zgłoszenia przyjmujemy do 7 listopada 2014 r. na załączonym formularzu, które należy przesyłać na adres e-mail: redakcja@pracujwlogistyce.pl . Dodatkowych informacji udziela Beata Trochymiak tel. 535 447 544. Liczba miejsc ograniczona, o udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Czemu warto wziąć udział w szkoleniu?

Warsztaty są nastawione na rozwijanie kompetencji sprzedażowych oraz wypracowanie skutecznych metod pozyskiwania klienta telefonicznie. Podczas szkolenia dowiesz się m.in.  w jaki sposób zbudować i podtrzymywać relacje z klientami, jak wykorzystywać dobre rekomendacje i skutecznie rozwijać portfel usług u aktualnego klienta, jak identyfikować nowych klientów , jak skutecznie prowadzić rozmowy telefoniczne, argumentować, negocjować i obchodzić obiekcje klienta.  
Warsztaty dają także możliwość dyskusji, wypracowania indywidualnych rozwiązań i poznania swoich słabych i mocnych stron.
Trenerka prowadząca szkolenie na co dzień pracuje z handlowcami i menedżerami sprzedaży. Zajmuje się rozwojem trenerów oraz zasobów sprzedażowych dla różnych kanałów sprzedaży. Jest współautorem różnych podręczników sprzedażowo –szkoleniowych, napisanych na potrzeby wewnętrzne wydawnictwa. Prowadzi także szkolenia dla specjalistów z różnych branż w obszarach: sprzedaż, rozwój osobisty, kreatywność w organizacji, kreatywne wdrożenie zmiany, zarządzanie wiedzą w organizacji. Doskonale łączy wiedze psychologa oraz umiejętności trenerskie z prawie 15-letnim doświadczeniem w pracy w sektorze sprzedaży i obsługi klienta.

(Pracujwlogistyce.pl)

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.