Jedna przesyłka to jeden posiłek dla głodnego dziecka – pod takim hasłem DHL Global Forwarding realizuje założenia akcji dożywiania biednych dzieci w Polsce. 13 stycznia podczas spotkania noworocznego firma podsumowała dotychczasową działalność w obszarze odpowiedzialnego biznesu, w tym między innymi zaangażowania w program Polskiej Akcji Humanitarnej – „Pajacyk”.
Dotychczasowe wsparcie okazało się dużym sukcesem, co potwierdziła Janina Ochojska, Prezes Polskiej Akcji Humanitarnej. - Dzięki pomocy DHL Global Forwarding, w 2011 roku mogliśmy ufundować blisko 70tys. posiłków dla najmłodszych. To oznacza, że dzięki Wam dzieci będą mogły jeść codziennie. Wydarzenie było również okazją do podziękowania klientom i partnerom biznesowym firmy za wsparcie Programu Pajacyk. - Pomoc udzielona Polskiej Akcji Humanitarnej nie byłaby możliwa bez naszych klientów. To za ich sprawą możemy realizować naszą akcję: 1 przesyłka =1 posiłek - podkreślał Piotr Iwaniuk, Prezes Zarządu DHL Global Forwarding.
Początek nowego roku, to odpowiedni moment na podsumowanie dotychczasowej działalności firmy w obszarze odpowiedzialnego biznesu, a wspólne spotkanie z klientami i partnerami biznesowymi stało się doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i poglądów na temat możliwości udzielenia pomocy najbardziej potrzebującymS. połeczna Odpowiedzialność Biznesu jest stałym elementem strategii DHL Global Forwarding. Firma łączy działalność biznesową z działaniami prospołecznymi i prośrodowiskowymi, poprzez zaangażowanie w akcje charytatywne, niosąc pomoc najuboższym, potrzebującym i pokrzywdzonym przez los. Obok wsparcia ogólnopolskiego programu dożywiania dzieci („Pajacyk”), firma stara się stworzyć możliwości rozwoju i kształcenia dzieci i młodzieży, m.in. poprzez sponsoring zajęć karate dla podopiecznych Fundacji Naszym Dzieciom oraz wsparcie Żoliborskiego Stowarzyszenia „Dom Rodzina Człowiek”.
(źr. DHL Global Forwarding)