InPost - w ramach akcji walentynkowej - zachęca do wybrania „Ukochanego polskiego miasta”. Internauci wskazują miejsca, które kojarzą im się z miłością. Mogą także tworzyć własne wirtualne „Dowody Miłości” i wymienić je na prawdziwy „dokument”, który odbiorą wprost z Paczkomatu. Które z miast zasłuży na miano „ukochanego” i pojawi się na milionie własnych znaczków pocztowych?
Mazury to cud natury, ale czy kwitnie tam miłość? Ile osób odkryło ją właśnie w Krainie Tysiąca Jezior? Wrocławianie mówią o swoim mieście Wroclove – a ilu jest tam naprawdę zakochanych? Kto kocha mocniej, górale czy Pomorzanie? Które z miast zasłuży na miano „ukochanego” i pojawi się na milionie własnych znaczków pocztowych?W ramach akcji walentynkowej użytkownicy sieci wybiorą miasto najbliższe ich sercu. InPost w okresie UEFA Euro 2012 wypuści do obiegu milion znaczków pocztowych, promujących zwycięskie miasto. Sukces w plebiscycie to dla regionu doskonała forma promocji.
O ostatecznym projekcie takiego znaczka zadecydują internauci w otwartym głosowaniu. Obok symbolu miasta na znaczku pojawi się także hasło „Ukochane miasto”. Ponadto, InPost zachęca wszystkich internautów do tworzenia elektronicznych „Dowodów Miłości”.
Zadaniem uczestników najnowszego konkursu InPost jest umieszczenie na fanpage’u Paczkomatów na Facebook.com wszystkiego, co przypomina im fantastyczne chwile. Najbardziej inspirujące propozycje zostaną uwiecznione na 3 tysiącach prawdziwych dowodów i staną się trwałą pamiątką unikalnych chwil, które InPost prześle za darmo do Paczkomatów. Nagrodą dla twórcy najlepszego „Dowodu Miłości” jest romantyczny weekend w Paryżu z ukochaną osobą, na koszt organizatora.
- Paczkomaty InPost to rozwiązanie dla młodych, pełnych pasji ludzi. To oni zdecydują, które miasto zyska tytuł ‘ukochanego’ i pojawi się na specjalnej, dedykowanej linii znaczków. Znaczki promujące zwycięskie miasto pojawią się w doskonałym okresie Ruro 2012 i mają szansę szybko powędrować w najdalsze zakątki świata. Jednocześnie sami ciekawi jesteśmy wyników rankingu, z którego dowiemy się, jakie miejsca w Polsce wyjątkowo sprzyjają miłości - mówi prowadząca projekt Małgorzata Nieciecka, Digital Media Manager W InPost. - To nie my chcemy decydować o tym, co jest na naszych znaczkach. Chcemy już na zawsze oddać ten przywilej naszym fanom. A mamy ich przeszło 200 tysięcy – dodaje Jacek Powałka, dyrektor ds. marketingu InPost.
„Dowody Miłości” można dodawać na stronie Paczkomatów na Facebooku. Informacje dotyczące przebiegu akcji dostępne są także na blogu: http://blog.inpost.pl/. Kreację i rozwiązania umożliwiające realizację kampanii przygotowała - we współpracy z InPost - agencja kreatywna 1000 ideas z Krakowa.
(źr. InPost)