Konto pracodawcy

Obsługa produktów agro - OT Logistics operatorem Glencore

Usługi w zakresie towarów agro są jednym z priorytetów OT Logistics.  Firma zawarła umowę z Glencore Polska na przeładunki produktów agro  w portach w Gdyni i Świnoujściu wraz ze składowaniem tych produktów w portowych magazynach Grupy Kapitałowej OT Logistics. Umowa jest kontynuacją długoletniej współpracy pomiędzy obiema spółkami, opartej o cykliczne zlecenia.


OT Port Gdynia został odpowiednio przystosowany do rosnących wymagań rynku dotyczących handlu produktami paszowymi oraz zbożami. W porcie powstał nowy magazyn namiotowy o łącznej nominalnej pojemności 15 tys. ton przy składowaniu zbóż lub 20 tys. ton dla śruty. Magazyny znajdujące się na terenie portu zostały certyfikowane i funkcjonują w reżimie wymagań standardów GMP+ (Standard Dobrych Praktyk Wytwarzania i Transportu Pasz). Już od maja br. na terminalu będzie możliwy rozładunek specjalistycznych wagonów zbożowych poprzez zrzut grawitacyjny w obszar torowiska. Dodatkowo nabrzeża oraz powierzchnie magazynowe zostały zreorganizowane. Obecnie głębokowodne Nabrzeże Rumuńskie jest przeznaczone głównie do eksportu zbóż, natomiast Nabrzeże Polskie jest wyspecjalizowane w obsłudze importowanych śrut sojowych, popularnych w branży drobiarskiej.

W OT Port Świnoujście w połowie roku zostanie uruchomiony nowy elewator zbożowy, który pomieści blisko 80 000 ton zboża. Grupa Kapitałowa OT Logistics dysponuje także nowoczesnymi wagonami typu Tagnpps, dających możliwość załadunku składu całopociągowego, który przewiezie
w sumie 2 tysiące ton zboża. - Wierzymy, że dzięki tym wszystkim przedsięwzięciom w ramach Grupy Kapitałowej OT Logistics uczestnicy rynku produkcji, handlu i dystrybucji towarów rolnych i spożywczych zyskają lepszą ofertę w zakresie obsługi w naszych portach. Tym samym przyczynimy się do rozwoju polskiego rolnictwa i zwiększenia krajowego bezpieczeństwa żywnościowego – podkreśla Andrzej Staliński, dyrektor segmentu Agro OT Logistics S.A. – Poczynione inwestycje to efekt wdrażania ambitnej strategii rozbudowy usług w obszarze przeładunków towarów agro w oparciu o własne aktywa. Pretendujemy do miana regionalnego lidera w tym zakresie – zauważa.

(źr. OT Logistics)

kobiety w logistyce
Różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w Polsce sięgają prawie 20 proc.
Odkrywamy „Źródła Logistyki” – relacja z 7. Forum Kobiet w Logistyce!
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Zmiany w prawie - czy leasing będzie nadal się opłacał?
Jak wdrożyć dostawy w strategii PULL?
Zwierasz umowę ubezpieczeniową - poznaj najważniejsze pojecia i definicje!
Jak działa zrównoważony transport w Carlsberg Polska?
Kiedy opłaca się kupować wózki widłowe zaprojektowane „na miarę”?
Czas pracy kierowcy zawodowego w porze nocnej
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Afryka szansą dla polskich eksporterów - jak bezpiecznie prowadzić ekspansję?
Zawirowania polityczne na świecie a działania inwestorów
Przewoźnicy optymistycznie patrzą w przyszłość, ale wyzwań nie brakuje
Czego szukają pracownicy fizyczni i czego oczekują od pracodawców?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Optifuel Lab 3 – Renault Trucks znalazło sposób na superoszczędny silnik
Port Gdańsk zyskał nową trasę żeglugową do/z Danii oraz zachodniej i północne ...
Najlepsze biuro w magazynie w Polsce należy do Drabest
Dachser osiągnął najwyższy poziom zatrudnienia w swojej historii
Czwarty prom Stena Line wchodzi na trasę Gdynia - Karlskrona
DPD Polska sponsorem drużyny siatkarskiej kobiet
Stokrotka rozwija logistykę
Prologis buduje swój pierwszy park logistyczny w Łodzi
Jungheinrich Polska w nowej siedzibie - Astrum Business Park
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC