Dodaj ogłoszenie o pracy


GEFCO Polska - Firma Przyjazna Klientowi

21 stycznia 2015 roku, podczas uroczystej Gali zorganizowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie GEFCO Polska otrzymało certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi”. W sierpniu i we wrześniu 2014 r. operator zlecił niezależne badanie satysfakcji swoich Klientów Fundacji Obserwatorium Zarządzania. Badanie zostało zrealizowane techniką CATI (wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo) na reprezentatywnej próbie, we wszystkich segmentach tj. Major, Global i National. Ogólny indeks zadowolenia Klientów osiągnął wysoki poziom 89 proc.
Badanie zrealizowane przez Obserwatorium Zarządzania miało na celu ocenę GEFCO w pięciu podstawowych obszarach relacji firmy z jej klientami: ocenę współpracy, łatwości kontaktu, prawdopodobieństwa rekomendacji, ogólnego zadowolenia klientów oraz ocenę na tle innych firm z branży transportowo-logistycznej. We wszystkich badanych obszarach Operator uzyskał pozytywne oceny osiągając tym samym wysoki ogólny indeks zadowolenia Klientów na poziomie 89 proc..
Klienci firmy najlepiej oceniali poziom obsługi operacyjnej i handlowej, jasny sposób komunikacji, kierowanie się dobrem klienta, czytelny i zrozumiały charakter oferty oraz jej zawartość merytoryczną dopasowaną do ich indywidualnych potrzeb. Na uwagę zasługuje także osiągnięty poziom współczynnika prawdopodobieństwa rekomendacji, który wyniósł 1,4. Taki wynik oznacza, że Klienci czterokrotnie częściej przyjmują postawę pozytywną niż negatywną, co bardzo korzystnie odbija się na wizerunku firmy. Najsilniejsze strony wpływające na rekomendacje to w oczach klientów bezproblemowa współpraca oraz szybkość, sprawność i terminowość załatwianych spraw.
GEFCO na tle branży
GEFCO na tle innych firm z branży transportowo-logistycznej wypada również bardzo dobrze. Obsługa klienta, a także doświadczenie i profesjonalizm pracowników, to kolejne zalety wyróżniające firmę spośród konkurencji – pozytywna ocena przyznana przez blisko 80 proc. respondentów. Kolejnymi wyróżniającymi cechami (według oceny 70 proc. badanych) okazały się: potencjał niezbędny do wykonania usługi, kompleksowość usług oraz cena.
- Tak pozytywne wyniki badania satysfakcji klientów GEFCO są najlepszym dowodem na skuteczność obranej przez nas strategii biznesowej i potwierdzeniem najwyższej jakości świadczonych usług. Przede wszystkim jednak to szczególne wyróżnienie jest nagrodą od naszych Klientów za wysoką jakość współpracy oraz doskonałą motywacją do dalszych starań  i pracy nad obszarami wymagającymi poprawy. Tym bardziej cieszę się, że wśród głównych zalet Klienci wskazywali jakość obsługi operacyjnej, bezproblemową współpracę, szybkość i sprawność kontaktu oraz kompleksowość i dopasowanie naszej oferty, ponieważ to cechy decydujące od lat o jakości naszych usług i wyróżniające nas na rynku — komentuje wyniki badania Olivier Large, Dyrektor Generalny GEFCO Polska.

Co to jest program pt. „Firma Przyjazna Klientowi”? - to prestiżowy program badawczo-certyfikacyjny, którego celem jest ocena satysfakcji Klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji Firmy. Istnieje na rynku polskim już ponad 10 lat, a jego organizatorem jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Partnerami ostatniej edycji badania byli między innymi Ministerstwo Gospodarki, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, Newsweek, Forbes. Godło „Firma Przyjazna Klientowi” jest przyznawane Laureatom na okres 12 m-cy, na podstawie wyników niezależnych badań.

(red/GEFCO Polska)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.