Dodaj ogłoszenie o pracy


Frigo Logistics wzmacnia zespół rozwoju biznesu w Polsce

W grudniu ubr. firma Frigo Logistics zatrudniła nową osobę, która będzie odpowiedzialna za rozwój biznesu oraz strategię marketingową spółki. Stanowisko managera ds. rozwoju biznesu objął Marcin Szlęzak. Głównym zadaniem nowego managera będzie rozwój współpracy z kluczowymi klientami, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, współpraca z zarządem w celu kreowania strategii rozwoju, optymalizacja działań biznesowych oraz kreowanie strategii marketingowej. Zasięg działań nowego managera obejmie całą Polskę.
Marcin Szlęzak posiada wieloletnie doświadczenie w branży TSL w środowisku międzynarodowym. Jest doktorantem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w Kolegium Zarządzania i Finansów, na kierunku ekonomia. Interesuje się psychologią, japońską filozofią KAIZEN oraz skandynawskim stylem zarządzania. Ukończył wiele kursów z dziedziny negocjacji, sprzedaży, mediacji i zarządzania zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Prywatnie miłośnik biegania wyczynowego, sportów walki, podróży oraz historii starożytnej. W pracy ceni partnerskie relacje i wspólne wypracowywanie najlepszych rozwiązań.
- Frigo Logistics to nowoczesne przedsiębiorstwo zajmujące się logistyką żywności mrożonej. Spółka jest bardzo dobrze znana Klientom z tego segmentu. Klienci cenią wysokie zaangażowanie zespołu Frigo Logistics, partnerskie relacje, kompleksowość usług oraz nowoczesne rozwiązania IT co przekłada się na wysokie wskaźniki jakościowe świadczonych usług. Frigo Logistics posiada bardzo duże doświadczenie w obsłudze sieci handlowych, więc za naturalną kontynuację rozwoju uważam dynamizację współpracy w tym kierunku. Bardzo się cieszę, że mogłem dołączyć do tak zgranego i zmotywowanego zespołu – mówi Marcin Szlęzak.
Frigo Logistics pozycjonowane jest jako lider w kompleksowej obsłudze klientów z segmentu mrożonek. Plany spółki na najbliższe lata, to utrzymanie pozycji lidera oraz zapewnienie klientom jak najwyższego poziomu usług przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. W ostatnich 3 latach polska spółka japońskiego koncernu Nichirei postawiła na dynamiczny rozwój, inwestując w kluczowe obszary dla zapewnienia pozycji lidera rynkowego. Jako pierwsza firma w Polsce wdrożyła system głosowy Vocollect, który udoskonalił proces kompletacji oraz należy do nielicznego grona firm w Polsce, które intensywnie rozwijają system zarządzania KAIZEN. Organizacja stawia także na rozwiązania prośrodowiskowe, w związku z tym rozpoczęła proces wymiany standardowych żarówek w swoich magazynach, zastępując je oświetleniem LED-owym, co przyczyni się do redukcji zużycia energii.

Frigo Logistics Sp. z o.o. to przedsiębiorstwo zajmujące się logistyką żywności mrożonej. Należy do Nichirei Holding Holland B.V, które z kolei jest częścią japońskiego koncernu Nichirei z siedzibą w Tokio, będącego jednym z czołowych operatorów w zakresie  logistyki produktów głęboko mrożonych na świecie. Frigo Logistics posiada magazyny wysokiego składowania w temperaturze -23/-24°C w Żninie i Radomsku, punkt przeładunkowy w Warszawie. Spółka jest liderem w krajowym przewozie żywności w temperaturze -18 /- 23 °C.

(red/Frigo Logistics)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.