Dodaj ogłoszenie o pracy


PKS Gdańsk-Oliwa wprowadza do floty pojazdy EURO 6

17 nowych pojazdów ciężarowych z logo PKS Gdańsk-Oliwa wyjechało już na drogi. To tylko część samochodów spełniających normę EURO 6, które zamówiła w tym roku firma. Wśród nowych marek, które wybrał PKS Gdańsk - Oliwa znajdują się: DAF, Scania i Mercedes.
To efekt przejętej strategii rozwoju firmy zakładającej, między innymi, bardzo wysokie standardy odnośnie własnego taboru (średni wiek pojazdów własnych PKS Gdańsk - Oliwa nie przekracza 2 lat).
- Aby zagwarantować naszym Klientom wymaganą jakość, musimy inwestować w nowoczesność. Dzięki temu jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom w zakresie terminowości, niezawodności i bezpieczeństwa naszych usług – mówi Katarzyna Kisielewska, Dyrektor Zarządzający PKS Gdańsk Oliwa. - Równie istotny jest tu aspekt środowiskowy – dodaje Marek Szemiako, V-ce Prezes Zarządu PKS Gdańsk-Oliwa – zakupiony przez nas tabor gwarantuje zmniejszenie emisji tlenków azotu o 80 proc.  a cząstek stałych o 66 proc. w porównaniu z standardem EURO 5. To istotny wpływ na ograniczenie emisji zanieczyszczeń transportu drogowego”
PKS Gdańsk-Oliwa SA świadczy usługi transportowe na rynku krajowym i międzynarodowym. Również rozwija ofertę transportu drobnicowego oraz spedycji morskiej i lotniczej. Firma posiada 13 oddziałów w całej Polsce. Jest laureatem wielu nagród z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, między innymi: „Przedsiębiorstwo Przyszłości”, „Gryf Gospodarczy”, „Pomorski Pracodawca Roku”, „Pomorska Nagroda Jakości”.

(źr. PKS Gdańsk-Oliwa SA)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.