ECR Polska zaprasza na szóstą edycję FORUM ECR, która odbędzie się w dniach 9-10 czerwca 2016 w hotelu Sound Garden w Warszawie.
FORUM ECR (wcześniej: FORUM FOR COOPERATION), konferencja na stałe wpisana w kalendarz najważniejszych wydarzeń dla branży FMCG i DIY, to odpowiedź na potrzebę wymiany doświadczeń w gronie przedstawicieli całego łańcucha dostaw, które skupia managerów reprezentujących producentów, sieci handlowe, dystrybutorów i dostawców usług dla tych sektorów.
Poprzednie edycje naszej konferencji dowiodły, że jest to spotkanie, które wyróżniają przede wszystkim najwyższy poziom merytoryczny prezentacji oraz grono uczestników, w którym co roku znajdują się szefowie najważniejszych i największych firm branży. To prawdziwe Forum wymiany wiedzy, doświadczeń, innowacji, najlepszych praktyk i inspiracji.
Na program tegorocznego Forum, organizowanego pod hasłem Smart collaboration. Better results złożą się:
całodniowa konferencja – podczas sesji plenarnych wystąpią prelegenci reprezentujący świat biznesu i nauki. Trendy wpływające na branżę, strategiczne zagadnienia odzwierciedlające najpilniejsze problemy i wyzwania rynku przedstawią doświadczeni liderzy biznesu, eksperci, mentorzy (9 czerwca, czwartek); jednodniowe warsztaty w równoległych sesjach, podczas których wykładowcy, praktycy i specjaliści w swojej dziedzinie podzielą się nowym sposobem myślenia, podejściem i metodami umożliwiającymi wdrożenie ciekawych projektów i rozwiązań w obszarach zarządzania łańcuchami dostaw oraz marketingu i sprzedaży (10 czerwca, piątek).
Oba wydarzenia połączone będą wspólną rejestracją, a osoby chcące uczestniczyć w dwudniowym programie Forum będą mogły skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Polecamy to wydarzenie!
Więcej informacji: www.ecr.pl/forum2016 .
ORGANIZATOR FORUM ECR 2016
ECR Polska to organizacja zrzeszająca firmy branży FMCG, DIY i pokrewnych, posiadająca obecnie blisko 50 członków - wiodących detalistów, dystrybutorów i producentów w Polsce, a także dostawców usług logistycznych i rozwiązań technologicznych, marketingowych, badawczych dla sektora dóbr szybkorotujących. Naszą rolą jest utrzymywanie neutralnej platformy dla rozwoju współpracy partnerów handlowych w myśl koncepcji ECR (Efficient Consumer Response). Dzięki temu nasi członkowie mogą wspólnie dostarczać trwałej wartości Konsumentom – lepiej, szybciej, mniejszym kosztem i w sposób zrównoważony. Wypracowane przez ECR “najlepsze praktyki” są wdrażanymi standardami i narzędziami, których implementacja przekłada się na rzeczywiste usprawnienia i oszczędności.